Youngjohn (my Pidgin Diary) - Diary game|| 15-05-2021

in Steemit Nursery3 years ago

Ona good morning inside diz morning for steemit,

IMG_20210513_173404_6.jpg

Omo na my first pidgin page be dis so make I introduce ma self.
First of all na youngjohn get this diary and everything na personal parole. Youngjohn na shy guy oo, I shy wella but wetin concern me, I come world alone and I go die alone too.

Today
Omo today na for night class I spend my early hours, I go read my books because man must to pass exams, na me and my closest friend go read together.
Na so Tym reach to cut home back oo, I say make I withdraw last 500 naira for my account (tanks to gtb, dem dey always load their atm with 500 naira denomination. As I bounce reach atm I notice say I no carry my atm card from house.. .. . Ha ha ha.... E pain me ehn.. .. I just bone am dey go house.
As I reach house dem dey do morning devotion for my lodge, I just bone go sleep.
I hope say today go good for me in Jesus name.
Thanks, na so my morning take start ohh.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40