Güvenlik ve ısı kaybını önleme

in Steemit Nursery3 years ago (edited)

IMG_20191121_163451.jpg
Güvenlik ve ısı yalıtımı sağlamak aynı zamanda yazın yakıcı Güneşin den korumak için seçilen ithal panjuru muz

IMG_20191121_163439.jpg

Kumandalı ve ip li olarak tercihe göre montaj yapılır

Sort:  

Eline sağlık buca şahane olmuş.
İşçiliğinize de hayarn kaldım günümüzde işçiliğe pek önem veren yoktur tebrikler

tsk ederim farkımızda işciligimiz ve kalitemiz olssun

Çok güzel görünüyor

TESEKKURLER

Harika işler çıkartıyorsun abi

saolasn abısı

Merhaba tekrardan hosgeldiniz

Hosbuldum tesekkurler

Çoook güzel, ellerine sağlık. Çok beğendim. Beyaz renk en sevdiğim:)

afıyet olsun :)

Tekrardan hoş geldiniz. Mesafenin arkadaşı gulfuren. İnşallah ev alırız, sizde bu pancurlardan yapmaya gelirsiniz 🙏🏻

merhaba hosbuldum tesekkurler inşallah daha guzelı nasip olur size

Ben böyle güzel işçilik görmedim. O ne güzel kesim o ne güzel panjur

tesekkur ederım kardesım

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64261.31
ETH 2787.80
USDT 1.00
SBD 2.66