Found this Miracle Fruit at the Church near my house. They said that this fruit has ...

in APPICS4 years ago

... medicinal benefits. Does anyone know what are those?

To God be the Glory!!!

cc587fe4fe0750e7510e12c5d08b6a76

Powered by APPICS - visit us at appics.com

Sort:  

Di ako sure pero feeling ko Mabolo yan Mel.

Miracle daw ehh..sabi dto sa amin..😂

It looks like a green balloon, lol😂 I never seen this fruit before🥰

😂😂, this is the first time that I saw this fruit too.😁

yan po ba ung lumalaking fruit and need lagari to cut it kasi its matigas... napanood ko yan sa KMJS 😁 pero havent seen pa...

Matigas nga daw..grabe ang laki pag pwd na kainin..

Nakakita na ako nyan somewhere Pila, Laguna. Nung one time na may electrical lineworks kami.

Sobrang laki nang bunga eh..maliit pa yan nasa pic ko

Di pa ako nakakita ng Miracle Fruit hangang tv at picture lang ako 😅

Naa man pud ni sa naawan, malabyan pag pauli naka gikan uni kung mag-agi sa dalan padulong sa market/bus stop. Tambal daw ni sa kidney ana tong tag-iya😅 pero kamulo padaw gina study-han iya benefits. Kadto ning balay nga namaligya ug tabirak/empaynada/turon, naka-ask mi one-time while gapalit kay curious ako mga classmate😁

Ka bantay bitaw ko adto..dagko kaayo..lage maka tambal daw..kanang naa sa pic..sa church na dri sa paniangan.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57237.65
ETH 2358.35
USDT 1.00
SBD 2.34