Привіт всім ЗНОВУ! Про мене

Привіт всім ЗНОВУ! Про мене.png

Привіт всім ЗНОВУ!

Я дуже дуже давно тут не писала.
Тому, знову хочу зробити пост зі знайомством.
На фото це не я, це фото з Сanva

Мене звати Яна, я молода дівчина, яка намагається знайти своє місце в цьому світі. Я завжди цікавився різними речами, але останнім часом я дуже захопився малюванням і живописом. Дивовижно, як багато ви можете висловити через мистецтво, і я вважаю це дуже заспокійливим і терапевтичним.

Я вже деякий час досліджую світ мистецтва, і мені це дуже подобається. Я люблю пробувати різні техніки та експериментувати з різними засобами. Я все ще новачок, але я радий побачити, куди мене приведе ця пристрасть.

Я створив цей блог, щоб поділитися своїми думками та досвідом з іншими, хто може бути зацікавлений у тому ж. Письмо завжди було для мене чудовим способом самовираження, і я щасливий, що можу це робити тут. [Мені дуже радісно, що я можу писати тут свої думки, розповіді, описувати своє життя. Мені знову подобається ця ідея, я хочу опублікувати свій блог на STEEMIT]

Я також шукаю друзів зі схожими інтересами. Може бути важко знайти людей, які розуміють вас і поділяють ваші пристрасті, але я сподіваюся, що цей блог допоможе мені налагодити зв’язок з однодумцями. [Если вы тоже ищете друзей, то давайте дружить вместе!]

Я вважаю, що важливо підтримувати один одного і піднімати один одного. Ми всі подорожуємо окремо, і приємно, що є з ким поділитися злетами та падіннями. Отже, якщо ви читаєте це і також шукаєте друзів, давайте дружити! [Мені здається, що дуже важливо підтримувати іншого друга. А ви як вважаєте?]

Дякую, що читаєте мій блог, і я сподіваюся почути від вас незабаром.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59987.83
ETH 2418.78
USDT 1.00
SBD 2.41