SEC-S14/W1 - Learn life from animal philosophy.

in Steem of Animals7 months ago

Dog :Has the character of loyalty and intelligence

kopek_haciko_03.jpg
source:https://kulturveyasam.com/kopek-hachikonun-goz-yasartan-hikayesi/

Bu challange beni gerçeken düşünmeye sevk etti. öncelikle emeği geçen herkese teşekkür ederim
Bir hayvanın hayat felsefesini seçecek olsaydım köpeklerin hayat felsefesini seçerdim çünkü sadakat ve güven benim için bu hayattaki en önemli şeydir.çocukluğumdan beri hep bir köpeğim olsun istemiştim fakat bu hayali gerçekleştiremedim çünkü şehirde köpeğe bakmak gerçekten çok zor bu yüzden sadece sokakta gördüğüm köpekleri besliyorum.
köpeklerin sadakati beni her zaman çok etkilemiştir bir insana yıllarca iyilik yap ve sadece bir günlüğüne o iyiliği yapmayı bırak bak sana neler yapıyor hayinlik,nankörlük insanoğlunun mayasında var ama köpekler öyle değil verdiğin küçük bir lokma için sana minnet duyuyor.Ben de hayatımda her zaman bir insana sadık olmaya ve sözümden dönmemeye çalışıyorum keşke bütün insanlar köpekler kadar sadık olsa . Bazen bir insan birine sinirlendiği zaman ""köpek " diye hakaret edebiliyor bence bu bir iltifat birine hakaret etmek istiyorsan seni İNSAN !!! de çünkü köpekler insanlardan daha şerefli . sürekli hareketli olmaları mutluluğa odaklı olmaları , yemek yedikten hemen sonra oynayıp zıplamaları bana sporun önemini hatırlatıyor sağlıklı bir canlı olmak istiyorsan mutlaka hareket et .
Eğer bir köpeğim olsaydı adını HACHİKO koyardım çünkü sadık köpek hachikonun hikayesi beni çok etkiledi
Hachiko'nun sahibi üniversitede bir öğretmendir ve sevimli köpek her sabah sahibine okula giderken eşlik eder ve onu metro istasyonuna bırakır günler günleri takip eder ve bir gün hachiko'nun sahibi kalp krizi geçirir ve vefat eder zavallı köpek her sabah metro istasyonuna gider ve sahibini bekler günlerce yemek yemez ve bir hayvan sever hachikoyu sahiplenir fakat sadık köpek kaçar ve tekrar metro istasyonunda sahibini beklemeye başlar ve metro istasyonundaki görevliler köpeği besler tam 9 yıl sonra köpek beklediği yerde ölür. japonyada ki yetkileler köpeğin kürkünü kimyasallarla soyup saklar ve içini doldurarak japonya ulusal müzesinde sergilerler köpeğin kalan bedeni yakılır ve külleri sahibinin mezarına gömülür bütün halk hachikoya sadakati için saygı duyar ve heykelinin önünden geçerken onu selamlarlar

Sort:  
 7 months ago 

Hello @ugur82, Welcome to the Stem of Animals community.

There are several things you need to pay attention to when you want to get involved in a contest. This doesn't only apply here. But perhaps also in other communities;

Pay attention and pay close attention to what is required in the contest. Here we propose several points that must be explained, but you don't fully do it.

For this reason, we decided, this post is included in the contest. Thank You.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43