Steemit Engagement Challenge S3-W1: My dreams in childhood @revan746 ||BURN STEEM 25% beneficiary to @null ||

Salam dostlar, salam Steemkids. Bugün sizin düzənlədiyiniz müsabiqədə iştirak etdiyim üçün çox şadam.

Bizim uşaqlığımız Sovetlərin dağıldığı illərə düşmüşdü. Amma hələ də Sovetlərdə məhşur olan peşələrə maraq və kim olacağımızın xəyallarını qurardıq. Bütün Sovet uşaqları kimi mən Kosmonavt olmaq istəmirdim. Gülməli görünə bilər mən yolçəkən olmaq istəmişdim. Əslində səbəbi var idi, uşaqlıq travması. Kəndimizin yolları bərbad idi. Palçıq, daş-kəsək. Yaxşı asfalt yolların olmasını istəmişdim. Yaxşı yol mühəndisi, körpü salan olmaq istəmişdim.

Hello friends, hello Steemkids. I am very happy to participate in the competition organized by you today.

Our childhood was in the years when the Soviet Union collapsed. But we were still interested in professions that were popular in the Soviets and dreamed of who we would be. Like all Soviet children, I did not want to be a cosmonaut. It may seem funny, I wanted to be a traveler. In fact, there was a reason, childhood trauma. The roads of our village were bad. Mud, stones. I wanted good asphalt roads. I wanted to be a good road engineer, a bridge builder.

20210828_060954.jpg

video

Bir az büyüdcə məndən mühəndis olmayacağını anladım və kitablara olan marağım müəllim olmaq istəyimi gücləndirdi. Bu istək məni müəllim ixtiası almağa qədər apardı. Öyrənmək və öyrətmək istəyi o qədər güclü idi ki, hər an bu barədə düşünürdüm. Həyat isə bu deyildi. Yaxşı həyat yaşamaq üçün müəllimlik uyğun seçim deyildi mənə. Dörd ilimi boşa vermiş olduğumu anladım.

When I grew up, I realized that I would not be an engineer, and my interest in books strengthened my desire to become a teacher. This desire led me to become a teacher. The desire to learn and teach was so strong that I thought about it every moment. And that was not life. Teaching was not the right choice for me to live a good life. I realized that I wasted four years.

20210906_071950.jpg

Sonradan texnologiyaya artan maraq məni başqa sahələrə meyl etməyə yönləndirdi. İndi uşaqlıq xəyallarım olmasa da komputer sahəsi üzrə ixtisasa sahibəm və texnologiyanı sevirəm.

Later, the growing interest in technology led me to tend to other fields. Now, although I don't have my childhood dreams, I'm a computer major and I love technology.

20220123_130347.jpg

Bir zamanlar hardasa aşbaz olmaq kimi də bir xəyalım vardı, hardasa yaxşı bir restoran açıb, brend yarada biləcəyimi düşünmüşdüm. Çox da cəhd etmədim. Dörd il xidmət sektorunda çalışdım, bir çox yeməkləri bişirə bilirəm. Ən yaxşı bişiridiyim yemək kartof qızartması oldu. Yaxşı kabab bişirməyim də var.

I once had a dream to become a chef somewhere, I thought I could open a good restaurant somewhere and create a brand. I didn't try too hard. I worked in the service sector for four years, I can cook many dishes. The best meal I ever cooked was French fries. I also have good kebab cooking.

20210924_091217.jpg

Bişirib və çəkdiyim yenə yemək budur😋😋

Sonda bu yarışmaya qatılmaq üçün dostlarımı dəvət edirəm. @yusif79 @isa545 @famil

Steem alın, bizimlə qalın.

Photo by @revan746

Sort:  
Loading...

Even if you don't achieve your childhood dream, you have many talents that bring your new dreams open and then come true...
Looks like your cooking is very good, so I will come to your restaurant later....
👍 😀

If you come to Azerbaijan, you can taste our best food. We will be very pleased. Freid potatoes :)

Loading...

Sən bişirən kababı nə vaxt yeyirik? 😀

Planlamaq lazımdır, Famil. @yusif-ə alıb manqal da vermişəm, bağ onlarda, bizə qalır toplaşmaq. Vaxtı və zamanı ayarlayaq, məzuniyyətdə olan adamam, nə vaxt gəlirsən?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67405.50
ETH 3119.11
USDT 1.00
SBD 3.73