Better life the diary game 08-08-2022

in Steem Kids & Parents2 years ago (edited)

اسلام علیکم

میں اور میری پیاری بیٹی

جیسا کہ دوستی عمر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں نے ایک فوٹو گرافی کے متعلق آپ کو بتاؤں گا جو کہ میں نے اس سے پوچھا تک بنائی ہے وہ آج میں بیلنس شیئر کروں گا چلتے ہیں دوستو ہم اپنی پوسٹ

IMG_20220808_184347_412.jpg

آج میں صبح سویرے اٹھ سب سے پہلے میں نے کھانا کھایا کھانا کھا کے کوئی دیر تک زندہ رہ سکیں اس کے بعد ہے میں اور میرے دوست تھے ہم دونوں قبرستان پر چلے گئے وہاں پر نوحہ خوانی بھی کی اور کچھ دیتا ہے وہاں پہ ہم نے سورۃ یاسین کی تلاوت بھی کی اس کے بعد ہم نے کام میں کچھ ایسے پھوٹ ڈالی جائے بہت پیار ہے بہت خوشبودار تھے جیسے دوستوں کو پتہ ہے کہ دس محرم الرحمن اور نو محرم کو ہم لوگ بہت زیادہ کپڑوں کے جاتے ہیں اور وہاں پہ زیادہ سے زیادہ کرتے ہیں
IMG_20220808_192613_537.jpg
یہ عمر 27 دیکھ رہے ہیں کہ یہ ایک چھوٹا سا بچہ ہے جو کہ ایک بار گاہ بنا لیا ہوا ہے اور جو بہت ہی خوبصورت ہے اس کے اوپر ہے چاند تارہ بنا ہوا ہے جو کہ ہم لوگ بچوں کے ادب کے بارے میں رہتے ہیں تو بہت زیادہ کھیلتے اور ان سے فائدہ اٹھاتے ہیں اس سے تمام دوستوں کو پتہ ہے کہ بچوں کو یہ بہت زیادہ پسند کرتے ہیں اور ان سے بہت زیادہ فائدہ بھی ہو رہا ہے بچے سب سے زیادہ ان کو بہت زیادہ پسند بھی کرتے ہیں جو کہ آپ کی تصویریں دیکھ بھی رہے ہیں
IMG_20220808_192330_327.jpg
اسی طرح تو سب دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پے کے بچے وغیرہ یہاں پر کھانے کھانے پینے والی چیز لینے آئے ہوئے ہیں اور ان سب میں بہت فائدہ بھی ہو رہا ہے اور بچوں کا بہت زیادہ چیزیں کھانے کے لئے دیتے بھی ہیں اور یہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ بہت زیادہ اچھے کھیل رہے ہیں اور بہت زیادہ بچے خوشی میں بھی ہیں
IMG_20220808_192321_432.jpg
اسی طرح دو سو بچے پانچ ہیں ایک لائن میں کھڑے ہیں جو کہ بہت ہی پیارے اور بہت اچھے لگ رہے ہیں اور کچھ ایسے بچے ہیں جو کہ چھوٹے چھوٹے ہیں اور کچھ ایسے بچے جو بڑے بڑے ہیں وہ چھوٹے بچوں کا کھلاتے ہیں اور آپس میں مجبور کرتے ہیں اور بہت زیادہ پیار کرتے ہیں یہ عمر 27 دیکھ رہے ہیں کچھ ایسے بچے ہیں جو کی سالگرہ جاتے ہیں کچھ ایسے بچے جو اسکول نہیں پڑھ سکتے جیسے دوستوں آپ کو پتہ ہے کہ کچھ ایسے بچے ہیں جو کہ بہت ہی قریب ہوتے ہیں جو ہوتے ہیں پتہ ہے تو ہوتا ہے اس طرح کے بچے بھی سکول میں داخل ہوتے ہیں جیسے دوست ابھی تصویر میں دیکھ بھی رہے ہیں
IMG_20220808_191137_683.jpg
یا مردوں صاحب دیکھ رہے ہیں کہ یہ ایک چھوٹا سا بچہ ہے جو بوتل کا استعمال کر رہا ہے اور اس بوتل سے بہت زیادہ فائدہ ہوتا ہے اور سارا بھی دور ہو جاتی ہے اور کھانے پینے والی اشیاء بھی ان سے ہضم ہو جاتی ہیں جیسے دوستوں کو پتہ ہے کہ بہت زیادہ روزمرہ زندگی میں استعمال بھی کرتے ہیں جب کہ کھانا کھاتے وقت بوتل کا استعمال بہت زیادہ کرتے ہیں لوگ
IMG_20220808_190341_789.jpg
یہاں پر دو سو دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت زیادہ بچے کھیل رہے ہیں اور بہت زیادہ فائدہ اٹھا رہے ہیں اور بہت زیادہ بچے کھیلتے وقت ہے مجھے بھی کرتے ہیں جو اظہار بھی کرتے ہیں جیسے دوست آپ تصویر میں دیکھ رہے ہیں
IMG_20220808_185358_834.jpg
یار میں تو سب دیکھ رہے ہیں کہ افتاد میں بچے کھیل رہے ہیں اور بہت زیادہ بچے آپس میں ملے ہوتے ہیں اور کچھ سوچتے ہیں جو کھیلتے ہیں اور اپنے کام میں مصروف رہتے ہیں
IMG_20220808_184345_986.jpg
یہاں پر تو سب دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت زیادہ بچے ہیں جو کہ بہت ہی پیارے لگ رہے ہیں اور ان سے بہت زیادہ فائدہ بھی اٹھا رہے ہیں اس وقت آپ کو کچھ ایسے بچے نظر آرہے ہیں جو کہ بہت ہی پسند ہوتے دکھائی دے رہے ہیں اور بہت تھکے ہوئے ہیں جیسے دیکھ رہے ہیں ہیں
IMG_20220808_184149_960.jpg
مجھے نہیں میرے دوستوں کی میری پوسٹ بہت اچھی ہے اور بہت خوبصورت ہے جیسے دوست آپس میں دیکھ بھی رہے ہیں کچھ ایسے دوستوں کو میں نے تو اسے منا کے دکھائیں ہیں جو کہ میرے دوست بہت زیادہ دیکھ رہے ہیں جو اس طرح کی تصویریں میں آپ کے شہر بھی کرتا ہوں اور میرے دوستوں مجھے امید ہے کہ میری پوسٹ بہت اچھی لگی ہو گی اور بہت ہی خوبصورت لگے اس طرح دن بدن ہائے نیو پوسٹ بناتا ہوں جو امید کرتا ہوں کے اللہ حافظ ۔

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58020.27
ETH 2464.76
USDT 1.00
SBD 2.37