You are viewing a single comment's thread from:

RE: Contest:: 5 THINGS I PERSONALLY LOVE AND CHERISH ABOUT BE STEEMIT.

in Steem Kids & Parents2 years ago

Sayende bu güzel yarışmayı gördüğüm için şanslıyım. Eğer devam ediyorsa Bu yarışmaya Ben de katılmak isterim. Ben de burada çok güzel insanlar gördüm tanıdım. Burada kaliteli içerik üretmek için elimden geleni yapıyorum. Burayı çok seviyeli buluyorum dediğiniz gibi burada abartılı şeyler yok herkes düzgünce işini yapmaya çalışıyor. burada paylaşımlarımı yaparken çok keyif alıyorum gezdiğim gördüğüm yerleri tanıtmak bana mutluluk veriyor. Sen de çok güzel yazılar yazıyorsun Ellerine sağlık sevgiler. 🌺❤️

Sort:  
 2 years ago 

Wow I will like to read what you cherish about this platform, the goodness of steemit can never be overly emphasized, the fact that you share your tours with us gives us the opportunity to virtually tour with you.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67931.04
ETH 3244.57
USDT 1.00
SBD 2.67