등산을 하면서 마주하였던 꽃, 괜스레 쎈치해 진다..
올해도 역시나... ?
그래 .. ㅋㅋㅋ 그럴수 밖에 없지 ...
아니.. 도대체 왜 .. 본인이 살려고 남을 자꾸 밟는 거지 ?
Thank U for everydays, @tworld
If you want to go fast, go alone If you want to go far, go together.
Layout provided by Steemit Enhancer hommage by ayogom
Posted through the ECblog app (https://blog.etain.club)
연탄재 함부로 차지 마라.
치우기 얼마나 빡신지 아느냐?