크... 오긴 오는 구나, 클쑤마스가 드디어 !!


Photo by tworld


ㅎㅎㅎ

이러면 분위기가 제법 나는 군 ...
(여긴 진짜 .. 매주 오는 구나 .... )

먼 다이소를 .... 왜 ...
매주 와도 멀 엄청 사는 거지 ?? ㅋㅋ

Thank U for everydays, @tworld

If you want to go fast, go alone If you want to go far, go together.

tworld_follow_2.gif

Layout provided by Steemit Enhancer hommage by ayogom
Sort:  

다이소 가면 다있소?
가보고 나서 알려주.

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.088
BTC 60207.84
ETH 1581.37
USDT 1.00
SBD 0.42