You are viewing a single comment's thread from:RE: 광주는 다행히 눈이 안온다View the full contextsean2masaaki (84)마동석(마동순)in PIRCOIN · 해적 코인 • 2 years ago 너네도 이럴거야..?ㅋㅋ https://www.instagram.com/p/DC29FG4NmFy/?igsh=MWVkNjV1enF1cDB4ag==