You are viewing a single comment's thread from:RE: 육회 !!!View the full contextView the direct parentssglanders (77)memberin AVLE 맛집 카페 • last year 육회를 좋아 하시는군요 ...^^ 체인점이라 무난 무난 하게 드실수 있으실 거에요 ㅎ