Relay "Through the Looking Glass" # 25 Осінні відображення

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Боже мій, як летить час!!! Наче тільки був вересень, а вже жовтень крокує по Землі! І сьогодні я приймаю участь в наступному, двадцять п'ятому етапі конкурсу @strecoza - Relay "Through the Looking Glass".

Вчора ми з чоловіком та сином їздили по місту і фотографували його красу... Золота осінь - це незвичайне явище, коли раніше зелене листя стає різнокольоровим - жовтим, червоним та бордовим...

Але не забула я й про конкурс!))) Коли нам на дорозі зустрілися невисохші калюжі після дощу напередодні, я попросила чоловіка зупинити машину поряд, щоб сфотографувати відображення.)))

В цих калюжах, мов в дзеркалі, видніється і небо, і дерева, і навіть стовпи!)))

image.png

А ще, сидячи поруч, я сфотографувала свого чоловіка, який уважно вів машину, у дзеркалі заднього виду!))) Мені здається, що він навіть не подумав, що я фотографую саме його!)))
Окрім нього, там видно і автомагістраль, і автівку, що наздоганяла нас, і будівлі біля дороги...

image.png

Ось і всі світлини, що у мене з'явилися вчора.

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-25

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Congratulations, your post has been curated by @dsc-r2cornell. You can use the tag #R2cornell. Also, find us on Discord

Manually curated by Blessed-girl

logo3 Discord.png

Felicitaciones, su publicación ha sido votada por @ dsc-r2cornell. Puedes usar el tag #R2cornell. También, nos puedes encontrar en Discord

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Все ж таки осінь пора року дуже красива. Шарні фото

Так, перша половина осені - це казка!)

Дуже гарно!) Була б завжди така осінь, а то скоро як почнеться грязюка і чорнуха 😅

Я не проти!) Хай така осінь буде до Нового року!)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60745.88
ETH 2640.15
USDT 1.00
SBD 2.56