Relay "Through the Looking Glass" # 14. ВІДОБРАЖЕННЯ НА ДЗЕРКАЛЬНІЙ ПОВЕРХНІ БАСЕЙНУ

in Steemit Ukraine2 years ago

САНАТОРИЙ АРКТИКА 299.JPG

Доброго вечора, я з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в чудовому конкурсі @strecoza - Relay "Through the Looking Glass", тепер уже в 14 випуску...

І наступні фотографії відображень - у невеликому басейні.

У липні 2020 року я отримала путівку в санаторій "Арктика", який знаходиться на Середній косі міста Бердянськ, нині тимчасово окупований рашистами...(((

Лікар мені виписала направлення робити лікувальну гімнастинку для суставів ось в цьому прекрасному басейні, виложеному маленькою блакитно-синьою плиточкою.

Ходила я туди в обідній час, і там завжди були люди.
А перед самим від'їздом попрохала, щоб прийти з ранку.

І ось я прийшла, коли ще не було нікого... Водичка, мов дзеркало, в якому відображувалися вікна, лампи денного розжарювання і всілякі пристосування для занять...

САНАТОРИЙ АРКТИКА 300.JPG

Але, коли медсестра відкрила вікна, вода від вітру трохи захвилювалася і зображення наче затанцювали на поверхні.)))

Дуже цікава виявилась і гра світла: блакирно-сині плиточки на сходах у басейн, у міру опускання на глибину, і дно самого басейну, ставали бірюзовими...

А потім прийшли жіночки і почалась лікувальна гімнастика...)))

САНАТОРИЙ АРКТИКА 301.JPG

САНАТОРИЙ АРКТИКА 302.JPG

САНАТОРИЙ АРКТИКА 303.JPG

Який то був фантастичний час!!!

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-14

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you from the bottom of my heart for your support!

 2 years ago 

Тільки спогади того часу... Але все ще попереду, перемога за нами.

Я тільки про це і мрію!!! Добре, що хоча спогоди живі!)))

Класний басейн! Ще й зі спортивним знаряддям)) Цілий водний спортзал 😁👍

А вода яка комфортна! - Одне насолодження!))) Особливо в літню спеку!)))

 2 years ago 

От тепер як ніколи розуміємо, які важливі враження, а не матеріальні речі😌

Це точно!!! Головне, щоб був мир!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70