"Kids of the world" by @olesia | Week №60 | І ТУТ РАШИСТАМ НЕ ЩАСТИТЬ!.. @null | 25%

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Всім привіт, ми з України!

Прошу пробачення за те, що не можу втриматись і знову приймаю участь в чудовому конкурсі @olesia "Kids of the world", хоча не маю на це права...
А річ у тому, що я знижую STEEM POWER через дуже сумні обставини... Це, по-перше - війна, а по-друге - здоров'я...

Але зараз не про це... Оскільки я постійно знаходжусь дома, мій чоловік сам купляє продукти в магазині та на ринку...

Нещодавно він побачив у коробках з-під бананів маленьких гарненьких курчат, і вирішив їх сфотографувати для мене...

Та саме цікаве було те, що хазяїн назвав рудих курчат "бійці ВСУ" і люди залюбки їх купляли для господарства.))) Бачите, що їх зосталось зовсім небагато?!)))
Кожен хоче мати таких "бійців" у хаті!)))

image.png

А чорні курчата отримали назву "рашисти"... І багато людей проходило повз них!)))

image.png

image.png

image.png

І ТУТ РАШИСТАМ НЕ ЩАСТИТЬ!!!)))

МІЙ ПОСТ ПОЗА КОНКУРСОМ

Дякую @olesia за цей чудовий мирний конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-139765/@olesia/club100-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-60-or

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Яка ж милота!🤩

Це точно! - Миліше не буває!)))

 2 years ago (edited)

Thank you from the bottom of my heart for your support!

Класні курчата)) І я проти того, аби невинним створінням давати негативні статуси, курчата ні в чому не винні, крім того, що вони народилися чорненькими))

Ви головне видужуйте і тримайтеся, а SP штука наживна, прийде час і ще до кита дійдете! :)

Ну, як було - так було... Мабуть, хазяїну здалося, що так люди скоріше звернуть увагу на курчат...)))

От жее, маркетолог недоучка 😄 назвав бы тоді байрактарами, оце я розумію, всі зацікавляться))

Не вистачило кмітливості...)))

 2 years ago 

Боже, а курчата нащо обізвали рашистами? Вони ж ні до чого, що народилися чорненькими🤣

Може, він хотів, щоб скоріше розкупили рудих?)))

Ну, судя по логике хозяина, если бы вылупились зеленые цыплята, то их можно было бы назвать "укропами")))))

Які вони чудові! Маленькі пухнасті, так і хочеться пожьмякати

Дійсно хочетьсяпритулити до обличчя, до щоки!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66360.61
ETH 3420.45
USDT 1.00
SBD 2.63