Contest - "Object of the Week" #44 МАГАЗИНИ ЗАПОРІЖЖЯ

in Steemit Ukraine2 years ago

imgonline-com-ua-Resize-IOSBCmW6cXB.jpg

Доброго ранку, ми з України!

Ось і наступний етап Конкурса «Об'єкт тижня» #44 від @strecoza, і я знову приймаю участь в ньому...
Чесно кажучи, фотографій магазинів у мене не так багато, як виявилося, бо фотографувати їх якось не спадало на думку!))) Але, переглянувши свої теки на комп'ютері, я все ж таки знайшла необхідні світлини, хоча вони зроблені в разні пори року....))) Та "що маємо, те маємо"!)))

На перев'ю - будинок, в якому багато всіляких мазазинів і магазинчиків... Шкода, що вони сфотографовані здалеку і їх не дуже гарно видно, зате чітко видно напис "ЦЕНТРОМЕБЕЛЬ", 3 поверх...)))
Але закат такий чудовий позаду будівлі, що я вирішила поставити першою цю фотографію!)))

Друга фотографія фвелірного магазину "3 КАРАТА". Коли я побачила цю назву, відразу пригадала пісню групи "Прем'єр-міністр" із словами: У неї очі 2 діаманти в 3 карати...
А сфоторафувала я цей магазин тому, що мені дуже сподобалася різнокольорова плиточка, якою було вистелено все навкруги нього, мов килим!)))

imgonline-com-ua-Resize-ikp0GR44Lhxl.jpg

В цій будівлі теж багато різноманітних магазинчіків, але я не їх фотографувала, а висотний дім позаду... Та назву одного - "РИБА" прочитати досить легко!)))

2888888888 035.jpg

Тут і так зрозуміло - Меблі для кухні "СОВА". На жаль, не було сонечка, тому і краски зовсім не такі яскраві, як повинні бути.

РАДУГА 026.jpg

Ну, а хто ж в Україні не знає "СІЛЬПО"?!)))

16-17 143.jpg

Та й "АТБ" - досить популярні магазини!)))

16-17 146.jpg

66666 091.JPG

Це магазин на Площі Профспілок... Назву не пам'ятаю...(((

04 003.jpg

А цей рудий кіт сидить біля нашого маленького магазину "РОДЗИНКА", чекає, щоб йому дали покупці сосиску...)))

66666 087.JPG

Ну, ось і весь мій "улов")))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс, який призвів до приємних спогадів!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-object-of-the-week-43-konkurs-ob-yekt-tizhnya-44

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you so much for your support!

"А тебе - завжди чекає АТБ")))

Точно!))) Мене вже давно чекають магазини!)))

 2 years ago 

Гарний улов. Це не комп'ютер, а криниця світлин))

Дякую!))) Я потім ще знайшла!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67477.32
ETH 3474.01
USDT 1.00
SBD 2.69