THE DIARY GAME: 28 червня 2022р. Дача, думки, новини, і як завжди життя продовжується

in Steemit Ukraine2 years ago

Привіт усім!

Які в мене новини. А ніяких. Новина одна, я купила килим на кухню, тому що та в мене така марка, що приходиться її кожний раз прати. Я чесно, втомилась. Коли все це діло закинула, в мене стало дуже брудно. Хоча в мене чисто, тільки килим. В мене вже на нього «алергія». Коротше я вирішила купити новий, такий на якому плями не будуть видно. Котів переселила в друге місце, щоб менше плям було на новому. Якість бажає бути кращим, але все ж таки нове і мені в радість.

image.png

Далі. Їздила на дачу. Так краса. Тут вже нема що казати, треба тільки показувати. Поки там були, наслухалась здаля вибухи та і сирена трішки повила, з годину була. Поки вона була, ніхто не ховався. В нас змінили сигнал тривоги. Тобто з початку вона виє 5 хвилин, а коли вже пройшла то виє всього 1 хвилина. Це дуже гарно, але люди розслабилися і ховатися перестали. Діти гуляють на вулиці. Вірять в наших хлопців і я теж. Кожний день обстрілюють сусідні громади, кожний день погані новини.

image.png

image.png

image.png

Кременчуг. Я як почула, в мене сльози хлинули з очей. Хочу материти усіх руских, усіх тварюк, які підтримують війну. Тіх тварюк, які пишуть- «так это они сами себя бомбят» . Ох і кончені ці рускі. Нагадую: бумеранг ще ніхто не відміняв. Вам виллються наші сльози. Ось побачите.

Дніпро. Сьогодні були прильоти і загинули люди. Це наше горе. Але ми виживемо. Ми сильна нація і нас не знищити.

Знову думки понеслися… Не хочу знову думати. Але сьогодні я наслухалась цих вибухів. Коли находжусь дома, не так чути.

Комендантський час у багатьох міст змінили з 23:00 до 05:00. В нас залишили з 22:00 до 05:00. Бо ми тут поряд, нас видно. Світло теж вимикають о 22:00. На вулицях стає дуже темно. Є такі які вмикають світло в домі, але це одиниці і сразу вимикають.

У людей свято. Сьогодні день Констітуціі. Хто святкує, хто ні. Крамниці вся працюють. Люди роблять шашлички.

image.png

Ось і все.
Готувала. Готувала картоплю в горщиках, пицу, гарячі бутерброди.

image.png

image.png

image.png

Все буде Україна!

================

Переклала бенефіціар на @null 25%. Продовжую...

Sort:  
 2 years ago 

Які смаколики в тебе. Що с ягодами робила

 2 years ago 

Просто їла з цукром

Ух ти) Все виглядає ну дууже смачно))

А дні зараз реально чорні.

 2 years ago 

Дні так, на нас летіти ракети стали частіще...

А обіди завжди виглядають смачно, особливо коли їсти хочеться))

Та нііі, не приуменшуй свої таланти!)) Гарно, воно і в Африці гарно, а якщо тяп ляп, то одразу видно!) У тебе круто виходить, а вид додає страві смаку!))

 2 years ago 

дякую))

 2 years ago 

О, Галя, з обновою!

 2 years ago 

Дякую, але качество бажає бути кращім.

Коти виглядають спокійно

 2 years ago 

О, привіііт. Ти тут. Вітаю! Пиши, щоб тебе помітили. І все буде гаразд.

Як же хочеться шашликів на дачі!)) Але...(((
Все через проклятих орків!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64835.34
ETH 3516.12
USDT 1.00
SBD 2.36