THE DIARY GAME: 04 серпня 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

Привіт усім!

Сьогодні ніч теж була "весела". Звикнути до війни не можливо…
Мені вдалося поспати вдень, бо не відомо яка буде ця ніч.

Прокинулась зранку, приготувала сніданок і дивилася новини. Передзвонювалась з друзями, питала як вони себе почувають, та й усяке. Подивилася на підлогу, вона в пилюзі. То ж тепер треба прибрати. А тут і батько приїхав, забрав малого до себе додому. Тож в мене є час щоб поприбирати.

Батько приніс з дачі кукурудзу. Поставила варити. Поки вона ще лежала на підлозі, коти прийшли її куштувати)).

image.png

image.png

Варення ще стоїть не підписане і не в коморі теж треба прибрати.

image.png

А тут дивлюся, коти балуються в чистій і сухій ванні. Крутилися і переверталися на всякі смаки)). Смішно було на них дивитися.

image.png

image.png

image.png

Чую на вулиці батько і син щось сперечаються. Що там таке? Брудні колеса на велосипеді. Зрозуміло)). Малий їздив по грязюці. В нас ще не встигла просохнуть земля від дощу. Дзвонять мені і кажуть, давай неси відро з водою. Я й принесла, подивилася на колеса і зробила вердікт, що можна не мити. А малий казав, що найшов калюжу і проїхався по ній, та й колеса помились. Дід цього не бачив. Понесли велосипед додому. Поставили у коридор, але потім переставляємо його в кімнату, бо в коридорі кожного вечора стелю імпровізоване ліжко, це типу схованка від пострілів. У нас бомбосховищ нема, тай не встигли б ми туди добігти. Сирена не гуде при авто пострілах. Хто ж знав що так буде…

А ще цікаво те, що нас попередили, щоб ми скупилися на три дні і не виходили з дому.Чи це спасе... Поряд з нами село, то попали в домівки і постраждали люди. Тепер вирішують питання де їх селити. Так що ховайся не ховайся - як рулетка, прилетить не прилетить...

А в мене поруч посилилася переселенка з Лисичанська. Така спокійна і хороша тітка. Виявилось що вона спочатку жила у своїх родичів і не захотіла їх стісняти і шукала квартиру. Жила до цього на одній площадці з моїми батьками. І тут так було смішно, що ми піднімає до своєї квартири і вона виходить з сусідських дверей у мене в під’їзді. Вона так переживала, що не кого не знає, а тут її вже знають)). Посміялися з нею. Я їй розповіла де що у нас знаходиться, де сидять тітки на лавках і де крамниці. Вона була дуже задоволена та я теж)).

Так і пройшов в мене день. Зараз буду готувати вечерю. Не знаю що буде. Покажу вам горщики з картоплею, які я готувала вчора ввечері)).

image.png

Ось такі справи.

Sort:  
 2 years ago 

Картопелька зі сметаною то дуже в тему, а як що на дно грибочків то горшик набуває стратегічного значення)

 2 years ago 

Привіт.
Та щось у малого алергія на гриби була, і зараз я не роблю з ними, але м'яяяясо там є))).

 2 years ago 

Та за мясце я здогадався, але грибочки то бомба). У дітей до 12 років немає фермента для перетравлювання грибів. Обережно!

 2 years ago 

ото ж то і воно, моєму малому 9 років

Прикольно ведуть себе коти!)))

 2 years ago 

Вони ще потів в тумбочку залізли з кастрюлями))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58399.10
ETH 2475.73
USDT 1.00
SBD 2.38