Heading "Handmade" #30/ 2022 - Рубрика «Handmade» 30-й випуск 2022р.

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Привіт друзі!

Я вітаю своїх майстрів ручної роботи. Я вас дуже люблю і люблю те, що ви майструєте. Я рада, що нас стає більше і ми любимо робити красу! Удачі вам і успіху у своїх починаннях!

Сьогодні середа і ми продовжуємо рубрику Handmade .

Мені дуже подобаються люди, які вміють щось творити своїми руками. Хтось уміє в'язати, хтось вишивати, хтось дуже красиво малює, робить вироби, майструє з дерева, шиє, ліпить. Список довгий.
Покажемо, що ми вміємо робити своїми руками.

Головне:

Пропоную вам написати пост у співтоваристві Steemit Ukraine та розповісти про свою майстерність (один пост на тиждень).

Додайте посилання під мій пост.

Ставимо тег #handmadesteem.

З мого боку, я кожного підтримаю 1 STEEM.

====================================

Hi friends!

I salute my handmade masters. I love you very much and I love what you make. I am glad that there are more of us and we love to do beauty! Good luck and success in your endeavors!

Today is Wednesday and we continue the Handmade section.

I really like people who know how to create something with their hands. Someone knows how to knit, someone can embroider, someone can draw very beautifully, make crafts, crafts from wood, sew, sculpt. The list is long.
Let's show what we can do with our hands.

Main:

I suggest you write a post in the Steemit Ukraine community and talk about your skills (one post per week).

Add a link under my post.

We put the tag #handmadesteem.

For my part, I will support everyone with 1 STEEM.

====================================

Membershowing
@grozav

https://steemit.com/ukraine/@grozav/3tmp1z-handmade-support

@avibauza | https://steemit.com/hive-137760/@avibauza/epigrafe-hecho-a-mano-29-2022-vestidito-para-nina-con-pijama-de-adulto-por-avibauza

Ловить від мене 1 STEEM!

Friends, you are great! Keep 1 STEEM from me!

===============================
На цьому тижні я в’язала светр для свого малого. В’яжу та й в’яжу. А потім помітила що все ж таки великий, тож прийдеться розпускати до половини і знов в’язати, бо светр кольором українського прапору. Хочеться що б він був симетричний. А ще почала іншу частину в’язати і пров’язала багато і помітила, що щось він вузький. Порахувала петлі і там теж не хватає 10 петель, тож знов буду розпускати)). Ось так я в’яжу. То ж все рівно треба виправляти і в’язати знов)). Мабуть сказується напруга із-за війни. То ж треба не думати про війну і спокійно в’язати.

This week I knitted a sweater for my little one. I knit and knit. And then I noticed that it is still big, so I will have to loosen it halfway and knit it again because the sweater is the color of the Ukrainian flag. I want it to be symmetrical. I also started to knit the other part and knitted a lot and noticed that it was somewhat narrow. I counted the loops and there are also 10 loops missing, so I will untie them again)). This is how I knit. However, everything must be corrected and knitted again)). Perhaps the tension due to the war is affecting. Also, one should not think about the war and calmly knit.

image.png

image.png

=======================

Усім успіху у вашому рукоділлі. Я з нетерпінням чекаю вашої роботи і завжди підтримуватиму вас!

All success in your handicraft. I look forward to your work and will always support you!

Sort:  
 2 years ago 

Дякую за участь..

image.png

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

Дякую.

Кольори у светра просто супер!)))

 2 years ago 

Дякую

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63617.36
ETH 3070.79
USDT 1.00
SBD 3.82