Color Palette Contest | Бузкові квіти.

in Steemit Ukraine2 years ago

Бузковий колір став для мене найулюбленішим кольором. Так вийшло, що я колись вела бузького - фіолетову естафету. І зараз я не можу проминути цей конкурс з цім кольором. Він переслідує мене на кожному кроці)). Це став колір strecoza. Ось так буває)). Так от я вам покажу квіти.

Конкурс від @olesia . Проходимо по силкі і приймаємо учать https://steemit.com/hive-137760/@olesia/contest-or-color-palette-or-lilac

Завжди з мамою хотіли посадити на дачі бузок. Але ніде не могли його відщипнути, якось соромно було в парку козиряти в землі біля куща, і тім паче там ходило багато людей. А потім побачили у моєї свекрухи. І ми зразу попросили і посадили два кольори білий і бузковий. Але в цьому році білий запротестував і вирішив не цвісти. Ну що ж, будемо чекати в наступному році. А поки що любуємося бузковим. Ось так у нас на дачі тепер є ця краса.

image.png

Але це ще не все. У нас цвіте декоративний часник. Це такі милі шарики ніжних квіточок. Любуємося тепер ними. У нас їх тепер по всій дачі розкидано (росте).

image.png

image.png

Далі у нас був клематис, але нам його спортили сусіди і тепер залишився маленький екземпляр. Сусіди хотіли собі теж таку красу і кожний раз викопували поруч паростки і попортили корінь. Я купувала нові сорти. Але літо видавалося сухе і вони теж пропадали. Один рік з клематисом, другий без нього, потім знов купую і знов один рік є і знов щось трапляється, і квітка пропадає. Але залишився один простий і гарний малеча. Любуємося.

image.png

image.png

Ось такі гарні світлини з бузковим кольором.

Sort:  
 2 years ago 

Краса! Дякую за участь 😂

Гарнюні квіти, особливо бузок!)))

 2 years ago 

Часник рулить:)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57932.25
ETH 2469.34
USDT 1.00
SBD 2.37