Сlub100 Song by ‎Said Jourdi 💙💛Flowers of freedom💙💛

in Steemit Ukraine2 years ago

Дякую Google за вдало підсунутий кліп, хоч це і не дивно - українська ж пісня, але як влучно!

Я не дивився ні разу "Україна має талант"((, ну можливо кілька раз, про нашумілу історію, але щоб отак от онлайн свіже шоу - то ні. Це я до того, що звісно я не знав хто такий Саід Джурді - учасник та переможець конкурсу "Україна має талант" 7 років тому. Спочатку він приймав участь в Х Фактор, та не пройшов до ефіру.

image.png

Інтернет все пам'ятає, подивився я ті його виступи і відмітив що зараз акцент ледь помітний.

Зворушений його виконанням пісні "Piдна мати моя"

Сам він родом із Сирії, батько здається вчився на інженера свого часу у нас, приїхав вчитися і син, який виявив здібності до хімії та біології. Вчився у нас в Україні в медичному інституті. Хоче стати гарним кардіохірургом, заснувати власну лікарню.

Та одного разу почув прекрасний голос співака, був сильно вражений, що сам почав пробувати співати.
На Х Факторі були навіть здивовані як швидко він сам навчився.

Та дізнався я про нього завдяки Google рекламі ))
І Google не помилився - пісня ну просто чудова, невже і слова він сам склав??? Здається так.

Ще й інші пісні в його ютубі можна прослухати , проте деякі, російською, зовсім не хочеться слухати(((

Дякую Саіду Джурді за чудову пісню.

Ми переможемо!

Все буде Україна!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87