Бузковий туман над нами пропливає...

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Всім великий привіт з Одеси. Після довгої перерви наша @olesia вирішила відновити свій чудовий конкурс "Палітра кольору" https://steemit.com/hive-137760/@olesia/contest-or-color-palette-or-lilac. Цього разу вона шукає бузковий колір. Значить мій шлях лежить у моїй фото архів.

О, гляньте майже мій нік

ALX_7333.jpg

А ось і довгоочікувані квіточки. Почну з класики всім відомий і всіма улюблений бузок

ALX_7671.jpg

А тепер трохи екзотики, поширене в Одесі - дерево Юди або Багряник

ALX_7674.jpg

ALX_7675.jpg

ALX_7676.jpg

Ну і знову екзотика - Адамове дерево

ALX_7746.jpg

ALX_7747.jpg

ALX_7748.jpg

ALX_7750.jpg

Ну і квітка невідома мені але теж бузкового кольору

ALX_8093.jpg

Погортав фотоальбом, засумував, як же добре ми жили до цього кошмару який нам влаштували 24 лютого. Але я вірю, що незабаром настане мінне життя і до Одеси приїдуть мої друзі з усієї України і ми гулятимемо Приморським бульваром і будуватимемо плани на майбутнє, а не житимемо одним днем ​​як останні п'ять місяців.

Усім мирне небо.

І обов'язково візьміть участь у конкурсі, який організувала @strecoza https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/2bhuvr-ua-en-flesh-mob-garnii-nastrii-good-mood-flash-mob
Фотографії для цього посту зроблені у 2017 - 2018 роках у місті Одеса, з використанням фототехніки Nikon

Sort:  
 2 years ago 

Але я вірю, що незабаром настане мінне життя і до Одеси приїдуть


Мінне у нас саме зараз 😔. Треба миру🕊️

 2 years ago 

А після Приморського обов'язково на стадіон "Чорноморець" на футбол :)

 2 years ago 

Круті кольори)

Нехай квітнуть яскраві квіти у мирній Одесі! Бережи вас Сили Небесні!

Дякую і Вам всього найкращого

 2 years ago 

ай красотиища

 2 years ago 

Південь – екзотичні рослини... Краса.
Навіть не хочу згадувати, які цікаві рослини я бачила колись давно в Криму.

а почему нет? Таки надо вспомнить и рассказать.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99