💙💛THE DIARY GAME: 28.06.2022|| ДЕНЬ КОНСТИТУЦІЇ💙💛

in Steemit Ukraine2 years ago

З ДНЕМ КОНСТИТУЦІІ!.png

Сьогодні в Україні свято. День Конституції України.
Це основний закон України, який був ухвалений 26 років тому.
Перш за все це територіальна цілісність, суверенітет, та найголовніше незалежність держави. Країни мужніх, сильних людей, які можуть протистояти зомбі рашистам.

ТРЦ Кременчука, те що там сталось , це теракт зі сторони російського народу.
В них ціль стерти з землі народ моєї країни. Ось тільки нічого в них не вийде, на нашому боці весь світ, а вони залишаються одні проти усіх.

От і сьогодні, коли українці святкують свою незалежність, ці не люди кидають ракети по всій території України.

20220621_113343.jpg

Сьогодні день самостійності моєї дочки. Поки я на роботі, вона сходила на пошту відправити посилку, заразом і перекази забрала. Скільки було емоцій, щастя від відчуття дорослості.

Вже який рік поспіль вона допомагає мені збирати відправлення і ще ні разу самостійно не відправляла.

• Мамо, я так хвилювалась, щоб зробити все правильно. В мене вийшло! Тепер я буду тобі постійно допомагати, поки ти на роботі я буду відправляти.

Що потрібно дитині, яка на порозі підліткового віку? Все просто, дати відчути себе дорослою людиною.
Тоді в них відразу крила виростають за спиною.

Дякую за увагу

Бережіть себе та своїх рідних!

Sort:  

Молодець донечка!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47