Рубрика «Handmade» - Кольорові олівці з паперу.

in Steemit Ukraine2 years ago

Добрий вечір!

Я хочу прийняти участь у «Handmade».
Колись в цьому році на уроці праці вчителька показала як робити закладки у книжки. Мені дуже сподобалось. Коли я прийшов додому, розповів про це мамі. Вона знайшла відео на ютубі.

image.png

Ось такі олівці. Вони робляться з кольорового паперу. Я зробив різні закладки. Ними зручно користуватися. Мені дуже подобаються і я ними користуюсь. Це дуже зручно.

image.png

image.png

image.png

image.png

Кожну книжку я поклав по одній такій закладки, а то і дві. Одні я клав в художню літературу, другу в математику, іншу в книжку з української мови. Коли побачила вчителька, вона зраділа, що я зробив так багато. Прислала мені в вайбер ще варіанти виготування таких цікавих закладок. Їх є багато видів. В мене ще є два котика, які ципляють на куток книжки. Потім я все покажу.

Дякую за увагу.

Sort:  

Даю объявление на OLX. Будем продавать.))

 2 years ago 

Гарна пропозиція)) Я до такого не здогадалася))

 2 years ago 

Які гарні олівці. Ніколи таких не бачила

Дякую.

Ось відео

Фантастичні олівці!))

Дякую.

 2 years ago 

Молодец синочок!

Дякую.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64097.37
ETH 3476.43
USDT 1.00
SBD 2.53