BurnSteem+Club100 | Конкурс - "Об'єкт тижня" #38 - Кольорові олівці

in Steemit Ukraine2 years ago

Всім привіт сьогодні я хочу поділитись з вами історією про кольорові олівці для конкурсу від @strecoza

Точніше це буде історія не про кольорові олівці, а про один олівець і він сірого кольору. Деякі з вас можуть почати кричати що ЦЕ НЕ КОЛЬОРОВИЙ ОЛІВЕЦЬ. Але вибачте, сірий - це колір.

Вікіпедія каже:

Сірий колір — це ахроматичний колір, точніше — множина всіх кольорів, отримуваних шляхом поєднання трьох основних кольорів — червоного, зеленого і синього — у рівних концентраціях

Дивний факт, про який я не знав. Виявилось, що по RGB кольори треба змішати порівну.

Screenshot_56.jpg

Але ми відволіклись. Повертаємось до олівців. Ось він, герой цього посту і не тільки.

Це радянський механічний олівець, який завжди мене спасав. Сьогодні він зі мною, коли я поїхав з Харкова, то теж його захватив на випадок, якщо щось треба буде записати. Вдома це завжди був мій запасний олівець, якщо ручка перестане писати, або ще щось подібне. Герой вже трохи потрісканий, механізм функціонує неправильно і треба його розкручувати, щоб вставити новий грифель. Але браво продовжує виконувати свою головну справу, писати у щоденник та робити замітки.

Screenshot_61.jpg

Ось наприклад сьогодні я писав, що треба робити кожен день, щоб бути ефективним та нічого не забувати. Про стіміт теж є)

Screenshot_58.jpg

Цей олівець один з шести, які йшли в дерев'яній коробочці. Приблизно ось в такій.

Screenshot_57.jpg
source

Всі інші лежать надійно вдома та чекають, коли я їх теж заберу :)

Умови конкурсу
https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/ua-en-konkurs-ob-yekt-tizhnya-38-kolorovi-olivci-contest-object-of-the-week-38-colored-pencils

Sort:  
 2 years ago 

Дякую за участь!

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99