You are viewing a single comment's thread from:

RE: UA/EN Новини української спільноти / News of the Ukrainian community

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Перша сторінка запінена постами адмінів ні до чього доброго не приведе!!!
7 закріплених постів. Ви можете залишитися самі з такім веденям справи ;-)

Sort:  
 2 years ago 

Причому пости дуже допомагають розібратися у роботі на платформі, не треба шукати, все розумно

 2 years ago (edited)

Я як користувач вам написав.Якщо було більше Українськіх спільнот я би вибрав ту де не теба шукати пости користувачів на другій сторінці.

 2 years ago 

Цілковита свобода вибору, мені подобається так, не треба шукати необхідну інфу. А пости дивлюся по тегах. Подобається чи ні це особисте, можуть бути розбіжності і виходить що вже є

 2 years ago 

Доброго дня.
Гарна порада. Але без новин, повідомлень і конкурсів не обійтися. Треба щоб люди бачили. Я вважаю, що у нас мало закріпів. Як що ви створите конкурс, я його теж закріплю, щоб всі бачили і почали брати участь.
Дякую за увагу.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61320.84
ETH 2394.93
USDT 1.00
SBD 2.56