The Diary Game : 24/07/2022 : Люстра, шаурма, БДСМsteemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Бляха муха, як ми задовбалися вчора з новим світильником! Так, оце тільки руки дійшли його прикрутити (все одно ввечері всі сповідують режим світломаскування, тож у люстрі гострої потреби не було).

20220724_125541.jpg

Спершу просто з дротами і прикручунням до основи всіх 5-ти квадратів награлися. Але то квіточки були. Бо коли зняли стару люстру, виявилося, що хрестовина від неї набагато більша, ніж у нового світильника.

Довелося відкручувати хрестовину, робити 3 нові дірки перфоратором (сподіваюся, сусіди нас не прокляли), вкручувати саморізи. І після цього почався справжній цирк: закріпити люстру до хрестовини.

Я тримала люстру, приліпленою до стелі, а Грішка намагався прикрутити болтами. Але він не міг ніяк вцілити, бо нам були болти із шайбами, вони вислизали йому з рук, падали. А ще було погано видно, бо все робилося в маленькій щілині між основою люстри і стелею. Плюс, це було майже навпомацки, бо висота наших табуретів не дозволяє наблизитися до стелі впритул.

Весь цей час у мене була така рожа: 🥵 Бо я стояла на ліжку буквально на кінчиках пальців і кінчиками пальців рук притискала світильник до стелі. Та з мене сьомі поти зійшли, поки Грішка вцілив болтами у ті грьобані пази!
Сеанс йоги, коротше. І майже відчаю.

20220724_155326.jpg

Люстру повісили. І навіть нескладне експрес-прибирання квартири зробили. Але на щось грандіозніше сил вже не вистачило.

Вирішили, що заслужили на здоровенну домашню шаурму. Я зганяла в магазин по куряче філе і сметану, а решта інгредієнтів у нас була.

Скрутили собі по смачнючому "східному ролу", і приземлилися дивитися The Good Wife.

20220724_175342.jpg

Насправді, ми ще зібрали назбирану в шафу вторсировину в 120-літрові мішки (підготували до вивозу заготівельником), але ті фотографії я вже запощу якось в іншому пості про planetpositives (якщо колись спроможуся його написати, звісно).

Ввечері я отримала відповідь на своє запитання "А як там моя колишня колега Ірка-готеса?". Вона запостила фотку (обличчя прикрила я, вона нічого не прикривала), з публічним доступом, тож теоретично я нічого поганого не зроблю, якщо покажу і вам. Ірка (на фото справа) в Берліні, таки працює домінантрікс🙂 Все, як я собі і уявляла. Ну, як уявляла – провела паралелі, бо, окрім фінансів, Ірка час від часу займалася то шибарі, то БДСМ-бізнесом (пиздила старих дядьок кнутом за їхні ж гроші). Загалом, я рада, що вона "себе знайшла", щаслива, з друзями-готами, і вирвалася з остогидлої професії фінансистки.

Мені б ще так вирватися з остогидлої реклами, і зайнятися готелем для котів😽 Ех, мрії, мрії.

Sort:  

Люстра дуже оригінальна! Мені дуже сподобалася!
А мрія про готель для котиків нехай здійсниться скоріше!!!)))

 2 years ago 

Ех) вже почитала, що це бізнес не надто прибутковий :) для душі хіба.
Дякую:)

 2 years ago 

Гарна люстра
Сподіваюсь ви почали сверлить під час повітряної тривоги, щоб сусіди зраділи такому?)))

 2 years ago 

в нас ніхто на тривоги вже нікуди не бігає, какая разніца)))

 2 years ago 

Так розумію сусіди певне кричали вночі, аж перфоратор з рук випадав з переляку, тут маскувати не треба, люстра гарна. Що до костюмів, не дуже, хай не ображаються, окуляри сподобалися, зовсім в 10-ку.

 2 years ago 

ні, ми вдень крутили, бо як вночі наосліп :)
я їй не переказуватиму, думаю, їх не цікавить нічия думка)))

 2 years ago 

Просто вспомнил анекдот, по поводу последнего поддерживаю :)

 2 years ago (edited)

Screenshot_5.png
У меня по данному вопросу несколько иное мнение)

 2 years ago 

Тю, у вас смайлик звичайний не відображається) дивно

сколько надо китайцев что вкрутить лампочку в люстру? Пять - одного с лампочкой поставить на табурет и что бы оставшиеся 4 его крутили.

 2 years ago 

На жаль, нас було тільки двоє))

Класна люстра! Працювати "вгорі" завжди пекло 😄

Ірка-готеса - вогонь! 😄👍 Оце пригоди!))

 2 years ago 

Так, вона цілеспрямована😅

 2 years ago 

пиздила старих дядьок кнутом за їхні ж гроші


Ахах, і я б отпиздила, та ще й за гроші. Ну не більше🤣

 2 years ago 

Там більше і не нада, ну ще змушує їх лизати чобіт :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84