The Diary Game : 18-19/07/2022 : Ковбасить після бустераsteemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Лежу пластом, а вікно відкрите: за вікном чути, як малявки під під'їздом співають "...а ми тую червону калину підіймемо!".

Чого пластом? Бо вчора зробила бустерну дозу вакцини Pfizer, то все тіло як ватне, кості ломить.

Вчора, в понеділок, я була ще в Кам'янці. Прокинулася і поперлась в лікарню по щеплення. Потім гуляла по центру міста, виконувала завдання з моніторингу цін для застосунку Premise. До чечі, перші зароблені гроші я так і не змогла вивести – вони просто зникли під час транзакції з Coinbase Wallet на Kuna🤷🏼‍♀️ Наступного разу виводитиму через Payoneer (але для цього треба поновити картку Приватбанку, і треба йти у відділення, бо в них непідтверджені дані про мою особу). Ех.

20220718_110812.jpg
Мій Кам'янець

Потім поблукала по парку, там UNICEF розмістили палатки для занять із внутрішньо переміщеними дітками:
20220718_111321.jpg

20220718_111239.jpg
В бадмінтон навіть можна пограти

Потім зайшла в перукарню, обчикрижила трохи кінчики. Стало легше. 100 грн за стрижку.

Додому повернулася близько 13 години, сіла працювати на віддаленому. Рука почала поболювати на місці вакцинації.

На 20:25 пішла на потяг до Києва: бай-бай, рідне місто. Мама вже цього разу не плакала, вже звикла, що вона сама, зі Скубі.

В поїзді було дуже спекотно, прямо не було чим дихати. І ломота в тілі почалася... То це не нічка була, а жах.

Потяг прибув до Києва о 6:22. В 6:55 я вже була вдома, і лягла досипати. Підняти себе змогла себе аж в 10:30 – бо телеграм вже розривався від робочих завдань.

Отак правдами-неправдами я сьогодні і пропрацювала прямо з ліжка. А в 17:00 пішла на Нову пошту, там футболка прийшла з авторським принтом, я писала про це тут:
20220719_175902.jpg

А ще помітила, що підстригли мене якось кривувато... Тре буде рівняти. Фак.

Продовжую лежати на ліжку з ломотою в тілі (але вже меншою). Якщо завтра все буде добре, поїду здавати кров у військовий госпіталь для наших Воїнів.

Обійняла вас, побачимось💙💛

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 2 years ago 

Thanx!

 2 years ago 

Шість бакінськіх в бітку це дуже мало, мікроплатіж зараз навіть нікуди слати, варіант FaucetPay, або Payeer, транзакція при перегоні потребує коміссії, як що сама не поставила в потрібне вікно комісія може бути стандарт 10-50$, обережно з транзакціями!!!

 2 years ago 

Там була комісія 0,76 usd. Ну але що поробиш

 2 years ago 

Не бери в голову, сам терял и не раз. как говорится лучше деньгами

 2 years ago 

Я теж так кажу

 2 years ago 

І я сьогодні причепурилася, теж в перукарні була. А модна після щеплення донорством займатися? Може час має пройти якийсь. Я не донор, бо носій гепатиту, хоча не було у мене його. А от у роддомі так казали.

 2 years ago 

Я без поняття, в пам'ятці донору нема нічого про щеплення :) завтра взнаю

Найскорішого відновлення вам! :)
Я вже й забув про ту корону та щеплення 😅

 2 years ago 

я вирішила зробити, і щоб не мати потім проблем, якщо що :)

Нам, мабуть, теж треба робити бустерну...))) Але зараз не до цього!
Видужуй!!!

 2 years ago 

Дякую, я вже на коні:)

 2 years ago 

Ну шо поробиш, зато шанс захворіти короною менше значно.
Відпочивай 💙💛

 2 years ago 

Вже поїла мівінки і відпочиваю😌💜

Dear Friend, How are You? I hope you will be fine. Dear friend actually I want to make a curator team and We need club100 members. If you are intrested then contact with me on

Discord id : malik usman mubarak#9093

 2 years ago 

Thank you, friend, may be next time🤷🏼‍♀️
Not ready to be curator now...

Ok sir thank U

цей міст знайомий) Яремче ?

 2 years ago 

Навіть не знаю😂😂 Під фоткою написано Мій Кам'янець, то, може, і Яремче😅

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61224.26
ETH 2383.35
USDT 1.00
SBD 2.55