The Diary Game : 08/06/2022 : What's Going On With Steemit?

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

20220608_142605.jpg
Скубі-Ду в квітах

Друзі, у вас теж глючить наш дорогий Steemit? У мене дуже сильно. Не бачу свого крайнього поста, апи ставляться на 10-ту спробу, не стираються notifications. Коротче, дуже бісить...

Сьогодні був меганасичений день! Спробую розповісти по порядку.

Сьогодні Скубі-Ду із самого ранку сказав нам з мамою:
– Гав-гав! Гав-гав-гав-гав!

Що в перекладі на українську означає: "Треба здати решту банок в пункт прийому вторсировини!" І точно: бо ж війна понівечила багато вікон, а заводам треба з чогось виготовляти нові шибки. Отож, українські переробні заводи в свою чергу просять здавати біле скло в будь-які пункти прийому. Бите, не бите, прозорий посуд, банки – підходить усе.

Ми з мамкою наскладали повний ящик і ще рюкзак-котомку слоїків (котомка в мене за спиною, того на фото не видно), вигнали із сараю нашу кравчучку (RIP Леонід Макарович), та й погнали.

20220608_142810.jpg

Скубі-Ду все менеджерив і курував, за що й отримав купу компліманів від дядечка з ятки екосервісу. А найголовніше досягнення песика – не заважав♻️

Ми з мамою називаємо його то "п'єс", то "пінчер", то "Ску-біда". Але вже звикли до гада, любимо навіть. Ой вей.

Літній душ змайстрували. Вже приймали його ввечері.

Обірвали троянди – мама робить з них варення (вона його обожнює, а я терпіти не можу).

20220606_204103.jpg

О, хочете лайфхак від моєї мами? Щоб шпаки не дзьобали черешні, треба на довгу палицю прив'язати хутро (імітація кота), і ніби всадовити його на дерево. Щодня міняти положення "кота". Тоді шпакам сцикотно підлітати близько до дерева, щоб не стати обідом мурчика.

20220607_081632.jpg
"кіт"

Також я віддалено працювала. Їла руколу. Смажила індючу печінку.

20220607_143024.jpg
а тепер знайдіть на фото справжнього кота

Отак от. Реанімую свій моральний стан, не читаючи новин. Бо тяжко геть мені було.

20220606_211526.jpg
наші черешні

Тримаймося, дорогі українці, тримаймося... І плекаймо нашу мізорусію.

Sort:  

Screenshot_1.png

 2 years ago 

Так точно!!!

А как зовут кота? Или он сам приходит?

 2 years ago 

Тіммі, але відколи в нас пес, дуже рідко приходить :)
20220606_114353.jpg

Красавчик

 2 years ago 

Да стім тупив страшне.

 2 years ago 

Я аж впала на ізмєну, що в мене акаунт типу вкрали)

 2 years ago 

Ахах, а я вчора перевела призові, в кошельку зняло а конкурсантам не дойшло. Оце думаю будуть на мене сердитись, типу не дала 😂

 2 years ago 

а сьогодні дійшли ж?

 2 years ago 

Так, ранком знову переводила

 2 years ago 

Черешня яка смакота. В нас на дачв жовта черешня яка не поспіла ще

 2 years ago 

В нас теж жовта є, але вона не буде такою солодкою.

 2 years ago 

Лайфхак сподобався)

 2 years ago (edited)

він діє, всі черешні цілі)))
Ірино, Ви давно не пишете, у Вас все в порядку?

 2 years ago 

Дякую за турботу) Бiльш-менш в порядку) Найближчим часом напишу пост)

 2 years ago 

Глюче ще й як... не можу ап поставити...

Скло у нас не приймають поки що, а папір да, я теж здавала. І продовжую збирати, тому що його так багато в побуду виявляється, завжи якісь упаковки.

Варення з троянди роблю постійно, якщо назбираю на покинутих дачах. Але не варення, а сироп. Бо пелюстки не можу терпіти. Проціжу і тоді закриваю. Малий любить з млинями їсти. і я люблю запах. Запах літа!

 2 years ago 

я думаю приймають, просто в таких місцях, де нема про них ні сайтів, ні соцмереж) "аліки" кудись же вічно носять пляшки - то зазвичай туди ж можна і будь-яке скло здати.

а я чого троянди не можу їсти? бо мені косметикою ніби пахне)))

З "котом" на палиці круто придумано 😁👍

 2 years ago 

і дієво)))

 2 years ago 

Тримаймося, дорогі українці, тримаймося...


Потрібно триматися... Гарні черешні... І корисне варення, завжди варила своїм дітям і онукам.
Хочу поділитися піснею, яку мені надіслали друзі.
У мене, Юленька, теж учора глючило все, я навіть Олесі написала, спитала, що сталося?

 2 years ago 

Оленько, залюбки послухаю пісню.

Я починаю вірити у те, що прочитала у знайомої психологині на сторінці: що нормальну психіку збережуть тільки ті, хто виїхав в перші же дні за кордон і не відчув ні сирен, ні прильотів, ні звуку ракет в небі.. решта матимуть відбиток на все життя...

 2 years ago 

 2 years ago 

Ну що ж таке, весь день((((
Screenshot_20220609-232645_Chrome.jpg

А я думала, что это из-за низинки, где находится моё отделение!)))

 2 years ago 

Ми всі, виходить, в низинці)))

 2 years ago 

Блін геніальне рішення з хутром і черешнею. Тре теж в селі буде таке колись організувати.

Якось буде 😘💙💛

 2 years ago 

Буде! Прорвемось))))
🤗

Зніми кота з палки, бо буду скаржитися Грін пісу)))

 2 years ago 

Всі претензії до мами Іри )))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67544.78
ETH 3225.94
USDT 1.00
SBD 2.65