Донорська здача крові | Blood donation 🩸

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Всім привіт!

27.07.2022 я вперше у житті стала доноркою крові. І хочу в подробицях розповісти, як це було.

Підготовку до здачі крові я почала фактично за 3 дні. Не вживала алкоголь, не їла смаженої чи копченої їжі, буряку, чорниць.

За один день до здачі крові я перестала пити каву, їсти банани, здобні борошняні вироби, жирне м'ясо, яйця, будь-які молочні продукти. Якби я курила, то перестала б і курити. Але я не курю.

В ранок дня донації я з'їла макарони і тушковану капусту з грибами, кілька сушених плодів маракуйї, кілька персиків, випила солодкого чаю. Це було близько 10 години ранку.

Близько 13 год. дня я вже була в Київському міському центрі здачі крові.

20220727_130213.jpg
Здай кров – поділись життям!

Найперше: ми сіли заповнювати анкетки:
20220727_125548.jpg

Потім нас зарестрували і виміряли тиск.

20220727_130616.jpg
На талоні – мій тиск

Після цього направили на інший поверх. Там ще раз біля спеціальних віконечок видали розширені анкети (вони вже включали згоду на ВІЛ-тестування).

20220727_130630.jpg
Реєстрація донорів

20220727_132320.jpg
Брошура. Донорство крові. Рятувати життя – це просто!

Після заповнення детальних анкет потрібно було зайти на прийом до лікаря-терапевта. Вона спитала мене, що з тиском (він надто низький). Я пояснила, що гіпотонік. Лікарка сказала, що гіпотоніки зазвичай донорами не приймаються. Тю. Я засмутилася, почала казати, що нормально почуваюся, і що можуть хоч трохи крові – половину порції – взяти. Лікарка ще раз виміряла мені тиск: ну, добре, верхня межа майже 100 зараз, здавайте.

Після кабінету терапевтки мене направили в кабінет аналізу крові з пальця. Ех, лиш би ще тут не знепритомніти, – подумала я :) Не знепритомніла, фух. Також на цьому етапі підтвердили мою групу крові – перша позитивна (0 (І)+). Люди з кров'ю 1-ї групи і резусом + можуть передавати свою кров усім 4 групам, але тільки людям з позитивним резусом. Тобто, я універсальний донор. А плазма 1-ої групи може переливатись у всі 8 підгруп, уявіть.

Після аналізу з пальця мене направили в кафе – там видали пачечку печива цукрового і склянку чаю солодкого.

20220727_135835.jpg
Я була з колегою з роботи, тому ми чаювали разом

Після чаю я одягла бахіли і відправилася в зал забору крові. Там мене вложили на зручне крісло, протерли руку спиртом, сказали попрацювати кулачком, і ввели голку у вену. Процес здачі крові пішов.

Тривало це менше 10-ти хвилин. Я старалася не дивитися на кров, щоб не знепритомніти :) Відчула тільки дуже легке запаморочення, яке швидко минулося.

Коли голку витягли, ще сказали хвилин 10 полежати, попити води.

На жаль, сам процес здачі крові фотографувати не дозволили у зв'язку з воєнним станом у країні. Тому маю тільки селфі після донації (див. preview photo).

20220727_144809~2.jpg

Почувалася слабкою до кінця дня, але це не завадило мені злійснити легку прогулянку. Харчувалася посилено після здачі крові. Одне слово, нічого страшного у здачі крові нема, якщо підходити до питання правильно, з позитивним настрóєм і гарним нáстроєм.

А найкраще – знати, що твоя кров, можливо, допоможе врятувати життя одному захиснику України💙💛

Sort:  

Кривавий день). . Дуже круто! 👍 Ваші вчинки ще світліші за ваше волосся! :)

А я завжди ненавидів здавати кров з пальця. Самої крові не боюсь, а ось голки викликають дискомфорт, особливо коли ними тицяють в пальця 😅

 2 years ago 

Та я теж колючо-ріжуче не переношу))) але тут уявляла, шо комарик просто вкусив🤣

Молодець!!! Вітаю, сонечко, ти - справжній боєць!!!)))
Це - твій дарунок до Дня Української Державності!!!
Я пишаюся тобою!!!

 2 years ago 

Це крапля в морі, насравді, але хто сказав, що це востаннє?))))

Наступне свято - День Незалежності!))

 2 years ago 

все можливо!))))

Це чудовий вчинок. Я зараз не можу бути донором і дуже шкодую про це. Користуючись нагодою, хочу подякувати за підтримку мого блогу та моїх тваринок 🤗

 2 years ago 

Дякую Вам, що дбаєте про тваринок🤗 У кожного своя маленька місія, а разом ми сильні😌

Как донор со стажем, поздравляю. Маленький секрет открою 152 двойных плазмафереза и 8 обычных кроводач за 15 лет)) в Одессе когда проходил нарколога и тот увидел мои руки, еле отбрехался что не наркоман)))

 2 years ago 

О, вітаю Вас, неймовірно!😍 Дякую Вам за позицію та порятунки життів😌

@antorv Привет! надеюсь, у тебя все хорошо в жизни. Надеюсь, вы приняли мое предложение относительно небольшой передачи 7k нашему сообществу. взамен мы будем ежедневно поддерживать ваш контент с 4-кратным возвратом, что означает ежедневные 0,35-0,40 $. попробуйте наше сообщество всего на 1 месяц. Я даю свои слова и обещаю, что вернусь наилучшим образом. Жду вашего положительного ответа 🙏

 2 years ago 

Але бойова дівчина, я в шоку)) Так тримати!

 2 years ago 

О як добре, молодець! А тепер їж печінку, гречку, гранатовий сік пий, та яблучка🤣. Все це приводить гемоглобін у норму.

 2 years ago 

От нічого з переліченого якраз не їла вже 3 дні)))) ну, нічого, мені нормально, тоохи вчора слабкість ще була, сьогодні вже ні

 2 years ago 

Вітаю, пощастило)) Я ще років з 10 тому цікавився питанням здачі крові, та мені не пощастило - хвороба дитинства, що належить до абсолютних протипоказань((

 2 years ago 

Дякую))) так, через тиск ледь не відмели, але я вперта)))
Бажаю Вам доброго самопочуття на 100 років!

 2 years ago 

ага, взаємно)) Вам з таким тиском тільки кров здавати)) але ж все добре, що добре закінчується. Гарний початок, сподіваюся це не перший раз, адже захочеться повторити - чи не так?

 2 years ago 

У серпні знову групою колег збираємося :)

 2 years ago 

Успіхів, перерва має бути два тижні
А подумки знов потягло кров здати, можливо вже по факту розберуться підходить моя кров чи ні, у мене теж перша - підійшла б всім((, ну хоч якщо не для переливання, то хоч для якихось там досліджень можливо....
хоча кров, напевно дослідили вздовж і впоперек)))
так, до слова, чули про Бомбейский феномен?
0,0004 % серед всих людей
Рекомендую почитати книгу популяризатора науки Айзека Азімова "Кров - ріка життя"

 2 years ago 

Жесть) не знала про цей феномен)
До речі, стаття ще не перекладена на українську, можна зайнятися буде)))
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD

 2 years ago 

Хм.... вікі я ще не перекладав, років десять тому комп'ютерну гру українізував
а вікі краще б фахівці переклали, я ж не біолог генетик

руснява мова справді настільки дістала - я вже правою кнопкою в браузері український переклад завжди обираю - давно нудить від неї
жаль що так ютуб не перекласти((
коли там бум україномовного контенту? українізувати все!!!))

 2 years ago (edited)

Маленькими кроками! Мене і так радує, що більшість українців на Steemit почали писати українською. Це дуже класно! Навіть якщо хтось досі автопереклад з російської робить. Але все одно!!!

 2 years ago 

Підготовку до здачі крові я почала фактично за 3 дні. Не вживала алкоголь - так пишеш ніби кожен день скляночку пропускаєш))
(вибачте)

на наступному тижні теж напевно піду десь тут по місцевому, вже можна по часу по ходу

 2 years ago 

просто колись я пропускала))) щодня))) тому залишилась звичка уточнювати, скільки днів я не вживала (хоча, вже тижнями не вживаю), ггг

піди!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56556.00
ETH 2492.21
USDT 1.00
SBD 2.22