Color Palette Contest | LilacsteemCreated with Sketch.

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

Бузкові квіти часто можна сплутати з фіолетовими, і навпаки. Тому я підібрала виключно ті фотографії, яких не було у фіолетовому пості: щоб все було максимально чесно😌

💜 I, @olesia, дякую за відновлення конкурсу!



Цей ірис я сфотографувала 6 червня 2022 – як була в мами минулого разу. Можу без перебільшень сказати, що ця квітка – мамина гордість! Тільки я зайшла за хвіртку, мама мене привітала і потягла показувати свої квіти: "Дивись, дивись, які в мене іриси! Фоткай!"

20220606_141434-01.jpeg



А це та сама матіола з маминої грядки, про яку я писала у вчорашньому пості. Ця непримітна квіточка вдень виглядає зів'ялою, а вночі розпускається і починає таааак благоухати, як божевільні парфуми😁 Матіолу я ні з чим не сплутаю. Вона в нас росте завжди, скільки себе пам'ятаю.

А ще, пам'ятаю пісню Ніни Матвієнко по українському радіо:
Там, де ти колись ішла,
Тиха стежка зацвіла
Вечоровою матіолою,
Житом-долею світанковою,
Житом-казкою,
Юним соняхом,
Сива ластівко,
Сиве сонечко.

20220716_153755.jpg



Сфотографувала вчора під час прогулянки з псом. Поняття бузкового не маю, що за травичка.

20220715_204018.jpg



А це винуватець назви цього кольору – пан бузок. Так, він найчасніше трапляється яскраво-фіолетовий. Але є і отакий ніжно-бузковий.

Ця фотографія зроблена ковідною весною 2021, після дощика. Ех, хороші часи були, пандемічні...

20200507_185119-01.jpeg



Ці прекрасні тюльпани мені подарували колеги на день народження все того ж 2021-го року. І знову: хороші ж часи були, ну!

20210325_191259-01.jpeg



Мамина петунія, яка висить біля вхідних дверей. Вже відцвіла, це не свіже фото.

20210624_195132-01.jpeg



Я квітами ніколи особливо не цікавилась. А цей конкурс дозволив подивитися на квітучі рослини іншим поглядом. Чи то не конкурс, а війна... Не знаю, але тепер я щиро милуюся всіма квітами, нюхаю їх, гладжу рукою. Але тільки живі, ростучі квіти: зрізані вже не те.

Бажаю і вам бачити красу у дрібницях. Це так важливо – мати щось красиве перед очима...

Sort:  
 2 years ago 

Отож бо, і природа кольорова, як ліки від депресії 🤣. Гарнюні квіточки!

 2 years ago 

Може, не ліки, але маленькі радощі точно :)

Бузок просто казковий!!! Моя квітка по гороскопу!)))

 2 years ago 

Жаль, що вона ціле літо нас не радує!

Дуже гарні рослини!)
Я думав бузковий це і є фіолетовий 😅

 2 years ago 

То "сиреневьій", як нас вчили. Я слово "бузковьій" аж в старших класах взнала. По суті, то блідно-фіолетовий, так

 2 years ago 

Гарно :)

 2 years ago 

угумс)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99