MUSIC FOR STEEM: Entry #1 || Ikaw Ang Kusog cover by @dasigshella

in Music For Steem 🎵3 years ago (edited)

Good day Music For Steem!

Allow me to show with you my first ever song cover entitled "Ikaw Ang Kusog". Ikaw Ang kusog is a Cebuano Christian song that tells about the goodness of God, for He is our strength and refuge in our lives. Without God, we have nothing! Hope you will like it.

Lyrics:

Ikaw ang kusog kanako
kalipay og dalangpanan
moabot man ang problema
wala'y maikapahimulag
wala'y maikakumpara sa imung gugma

Ikaw ang kusog kanako
kalipay og dalangpanan
moabot man ang problema
wala'y maikapahimulag
wala'y maikakumpara sa imung gugma

Chorus:

Unsa man kadako ang langit
gugma mo alang sa tanan
moluhod ako sa tiilan mo
pagsimba kanimo, O Diyos

Unsa man kadako ang langit
gugma mo alang sa tanan
Ikaw ang kusog
Ikaw akong Diyos
ang kalipay ko

Unsa man kalayo ang langit
gugma mo alang sa tanan
moluhod ako sa tiilan mo
pagsimba kanimo, O Diyos

Unsa man kalayo ang langit
gugma mo alang sa tanan
Ikaw ang kusog
Ikaw akong Diyos
ang kalipay ko

Ikaw ang kusog
Ikaw akong Diyos
ang kalipay ko

**End..... **

Thank you so much @musicforsteem for letting us share our talents here in this platform. God bless!

Sort:  

Nice voice @dasigshella keep up the good work.

@mayann thanks for the compliment, :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61238.36
ETH 3278.38
USDT 1.00
SBD 2.46