You are viewing a single comment's thread from:

RE: CLUB100|||thediarygame betterlife 02.04.2022|||Steemit Engagement Challenge Week 2 || Share your Country's Culture|||HAPPY RAMADAN HOLİDAY 🇹🇷❤️🙏 RAMAZAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN. 🇹🇷🙏

Yazınız o kadar güzel ve duygulu olmus ki okurken kendi küçüklüğümdeki bayramları hatırladım. Babamın bayram namazından dönüşünü bekledigimizi, annemin hemen güzelce evi toparlayıp kahvaltı hazırlamasını....
Biz o yönden çok sansliydik. Elimizde fazla imkan yoktu ama alinan bayramlıkları giymeyi dört gözle beklerdik.
Güzel hatıralarımı canlandırdığın için teşekkürler 😊. Yarismada başarılar diliyorum 👍

Sort:  

Yazarken ben de duygulandım ve eski çocukluğum geldi aklıma. Şanslı olanlardan dık bu heyecanla sonuna kadar yaşadık. Küçükken ben de bu heyecanı çocuklarıma vermeye çalıştım ama onlar babalarının namazdan dönüşünü hiç bekleyemediler. O sevinci yaşayamadılar. Çok teşekkür ederim güzel ve değerli yorumunuz için. 🙏🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62036.41
ETH 2418.43
USDT 1.00
SBD 2.61