The full story of my first love By @adreesjan 01/04/2021

in STEEMIT PAKISTAN4 years ago

Hello friends, I hope you are all well, so today I will tell you about my first love. She loved me very much. I was seven years old at that time and she was six years old. We used to play together. We used to play together. If she went away from my eyes, something would happen to my heart. My heart used to be in front of my eyes all the time. Got done .

FB_IMG_1617100495861.jpg

اسلام علیکم دوستوں میں امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوست خیریت سے ہوں گے تو آج میں آپ کو اپنی پہلی محبت کے بارے میں بتاؤں گا وہ مجھ سے بہت ہی پیار کرتی تھی میری عمر اس وقت سات سال تھی اور اس کی عمر چھ سال کے قریب تھے ہم اکٹھے کھیلا کرتے تھے وہ میری آنکھوں سے دور جاتی تو میرے دل کو کچھ ہوتا میرا دل کرتا کہ وہ ہر وقت میری آنکھوں کے سامنے رہے صبح سے لے کر شام تک ہم اکٹھے کھیلتے تھوڑے دنوں بعد میرے والد نے مجھے سکول میں داخل کروا دیا .

FB_IMG_1617100583351.jpg

I was very upset. I didn't feel well at school. I kept my books at school and climbed over the school wall and came to him. The boys in my class told my father that he had run away from school the next day. Was hit hard but my heart could not live without seeing her. Her father also admitted her to the school. Her school was a little ahead of my school when she left home to go to school. He used to leave the house and look at each other on the way. Gradually we grew up. I dropped out of school in love with him. She continued to study. I was not feeling well in my village. I was missing him all the time. I see him outside his college. I stay out of my house all day. My family was very tired of me. Days later, her father died .

FB_IMG_1617100534619.jpg

میں بہت ہی پریشان تھا میرا سکول میں دل نہیں لگ رہا تھا میں نے اپنی کتابیں سکول رکھیں اور سکول کی دیوار پھلانگ کر اس کے پاس آ گیا میرے کلاس کی لڑکوں نے میرے والد کو بتا دیا کہ یہ سکول سے بھاگ گیا تھا اگلے دن مجھ کو بہت ہی مار پڑی لیکن میرا دل اس کو دیکھے بغیر نہیں رہ سکتا تھا اس کے والد نے بھی اس کو سکول میں داخل کروادیا اس کا سکول میرے سکول سے تھوڑا سا آگے تھا جب وہ سکول جانے کے لئے گھر سے نکلتی میں بھی اسی وقت ہی گھر سے نکلتا اور راستے میں ایک دوسرے کو دیکھتے رہتے ہیں آہستہ آہستہ ہم بڑے ہوتے گئے میں نے اس کی محبت میں سکول چھوڑ دیا وہ پڑھتی رہی تھوڑے دنوں بعد اس کے پاپا نے شہر جانا پسند کیا اور وہ گاؤں چھوڑ کر شہر میں شفٹ ہو گئے میرا گاؤں میں دل نہیں لگ رہا تھا مجھ کو ہر وقت اس کی یاد آ رہی تھی میں اس کے کالج کے باہر اس کو دیکھتا رہتا ہوں سارا دن اپنے گھر سے باہر رہتا ہوں میرے گھر والے مجھ سے بہت تنگ آ چکے تھے کچھ دنوں کے بعد اس کے پاپا کی ڈیتھ ہو گئی .

FB_IMG_1617100573620.jpg

She was crying a lot. Her tears were falling down touching her cheeks. I was also crying when I saw her. She was alone. A few days later, her mother decided to shift to Lahore. Moved from small town to big city. His mother worked hard and continued his education. He had two brothers and one sister. I was alone. How can I go so far to meet him? I found out that she is coming to do a show on TV. My heart was very happy to see her today. I sat in front of the TV. Shortly after, the show started in which she was supposed to come. But when I saw her, she had changed a lot. Her contacts with big people. The Minister of our country was sitting with her. A few days later, she started working in dramas. Then she started modeling. I went to Lahore to meet her. But she didn't find me. She was busy shooting. My heart was crying tears of blood. I came back to the village with my broken heart and gave my number to her mother. She sent me pictures of her modeling every day. She used to do it but she didn't talk to me. Then she went abroad for shooting. She was completely out of my hands. I was still living my life in her memory. Now she had become a heroine. How could she remember me? I was poor and rich boys were behind her. I left my studies behind her. I ruined her for a visit, but I don't care about her anymore. I still have a heart. I can only give him medicine. There is no purpose to my life. I am alone. I just lived by looking at his pictures. This was the story of my love that I will share with your friends.

FB_IMG_1617100696035.jpg

FB_IMG_1617100609943.jpg

وہ بہت رو رہی تھی اس کے آنسو اُس کی گالوں کو چھوتے ہوئے نیچے گر رہے تھے اس کو دیکھ کر میں بھی رو رہا تھا وہ اکیلی سی ہو گئی تھی کچھ دنوں بعد اس کی ماں نے فیصلہ کیا کہ وہ لاہور شفٹ ہو جائیں اور وہ چھوٹے شہر سے بڑے شہر کی طرف چلے گئے اس کی ماں نے محنت مزدوری کر کے اس کی تعلیم جاری رکھیں اس کے دو بھائی اور ایک بہن تھی میں اکیلا سا ہو گیا تھا اتنا دور اس کو ملنے کے لیے کیسے جاتا ہوں کچھ دنوں بعد مجھے پتہ چلا کہ وہ ٹی وی پر شو کرنے کے لیے آرہی ہے میرا دل بہت خوش ہوا کہ آج اس کو دیکھوں گا میں ٹی وی کے سامنے بیٹھ گیا تھوڑی دیر بعد وہ شو شروع ہو گیا جس میں اس نے آنا تھا جب میں نے ٹی وی پر اس کو دیکھا تو وہ کافی بدل چکی تھی اس کے بڑے بڑے لوگوں سے رابطے ہمارے ملک کا وزیر اس کے ساتھ بیٹھا ہوا تھا تھوڑے دنوں بعد اس نے ڈراموں میں کام کرنا شروع کر دیا پھر ماڈلنگ کرنی شروع کردی میں اس کو ملنے لاہور گیا لیکن وہ مجھ کو نہیں ملی وہ اپنی شوٹنگ میں مصروف تھی میرا دل خون کے آنسو رو رہا تھا میں اپنا ٹوٹا ہوا دل لے کر گاؤں واپس آگیا اور اس کی ماں کو اپنا نمبر دے آیا وہ روز مجھ کو اپنی ماڈلنگ کی تصویریں بھیجا کرتی تھی لیکن مجھ سے بات نہیں کرتی تھی پھر شوٹنگ کے سلسلے میں وہ بیرون ملک چلی گئی
FB_IMG_1617100717385.jpg
وہ میرے ہاتھ سے مکمل نکل چکی تھی میں پھر بھی اس کی یادوں میں اپنی زندگی گزار رہا تھا اب وہ ہیروئن بن چکی تھی اس کے آگے پیچھے لڑکے گھوم رہے تھے وہ مجھ کو کیسے یاد کرتی میں غریب تھا اور امیر لڑکے اس کے آگے پیچھے تھے میں نے اس کے پیچھے اپنی پڑھائی چھوڑیں میں اس کے ایک دیدار کے لیے برباد کر دی لیکن اس کو اب میری کوئی پرواہ نہیں میں پھر بھی دل سے اس کو دوا ہی دے سکتا ہوں میری زندگی کا کوئی مقصد نہیں ہے میں اکیلا ہوں بس اس کی تصویریں دیکھ کر زندگی گزار رہا یہ تھی میری محبت کی داستان جو میں نے آپ دوستوں کے ساتھ شیئر کی اپنا خیال رکھیے گا اللہ حافظ

Sort:  

Your love story is beautiful but can't be considered a template for all those who are looking for love now. People are very different. I know a few guys who made a bet on sugar momma dating. And this is one of the options of popular queries on the dating site.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62258.82
ETH 2427.03
USDT 1.00
SBD 2.58