You are viewing a single comment's thread from:RE: 하리야 ... 내 레전드 돌려줘 !!! ㅠ,.ㅠ View the full contextsean2masaaki (84)in H4LAB Gallery • 2 years ago 난 레벨업 포인트도 못받아서 속상ㅋㅋ