පාළුව තනිකම මකන්නා | 5% for SL-Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago


කොහොමද යාලුවනේ මම හිතනවා ඔයාලා හැමෝම හොඳින් ඇති කියලා. කොරෝනා වසංගතය ක්රමයෙන් අඩු වෙමින් පැවතුනත් හැමෝම තවමත් ගොඩක් පරිස්සමින් සිටිය යුතු කාලයකි. සෞඛය උපදෙස් වලට අනුව වැඩ කරොත් අපිට මේ වසංගතය තුරන් කර දාන්න පුළුවන්.
මෙම වසංගතයක් සමග ගොඩක් අයට රාජකාරි කිරීමට සිදුවූයේ තමන්ගේ නිවෙස් වලයි. මාත් මුලින්ම lockdown කාලයේ නිවසේ සිට වැඩ කලත් සමහර අවස්ථාවලදී මට බෝඩිමේ ද වැඩ කිරීමට සිදු වුණා. ඇත්තටම ඒ විදිහට තනියම වැඩ කරන එක නම් ගොඩක් අමාරුයි. මනසටත් ලොකු වදයක. ගෙදර හිටියනම් මිදුලේ ටිකක් ඇවිදලා වත්ත වටේ පොඩ්ඩක් ගියානම් හරිම සැහැල්ලුවක් දැනෙනවා. ඒත් ඉතින් මේ බෝඩිම් වල ඉන්නකොට එහෙම ඇවිදින්නවත් තැනක් නෑනේ. අන්න ඒ වෙලාවට තමයි මාත් එක්ක මගේ බෝඩිමේ මගේ ලඟින්ම ඉන්න කෙනා මගේ පාළුව මකන්නේ. එය තමයි මගේ ගිටාර් එක.

මේ ෆොටෝ එක නම් ගත්තේ ගිටාර් ගහන්න දන්නේ නැතුව බොරුවට ෆොටෝ ගහන කාලේ🙊

මම හිතන විදියට සංගීතය කියන්නේ ගොඩක් අය ආස කරන දෙයක්.මාත් ගොඩක් කැමති දෙයක් තමයි සංගීතය. සමහර වෙලාවට ඒක භාවනාවක් වගේ. හිත එක තැනක තියාගෙන අහන් ඉන්න පුලුවන්. වැඩ කරන වෙලාවට තියෙන stress එක නැති කරගන්නත් හොඳම දෙයක් තමයි ඒක. සංගීතය රස විඳින්න ආස උනත් මම කවදාවත් සංගීතය හදාරලා තිබුණේ නෑ. ඒත් මට පොඩි කාලේ ඉඳලා ලොකු ආසාවක් තිබුණා ගිටාර් එකක් play කරන්න. ඒක ඉස්සර නම් මගේ ආසාවක් විතරක් වෙලාම තිබ්බා. මොකද මට ගිටාර් එක play කරන්න තියා අල්ලන්නවත් ගිටාර් එකක් තිබ්බේ නෑ.කොහොමහරි කැම්පස් ආවට පස්සේ අපි නැවතිලා හිටපු බෝඩිමේ ගිටාර් play පුළුවන් දෙන්නෙක්ම හිටියා. එයාලා නම් ඒ කාලේ ගිටාර් එක ප්ලේ කරන්නේ තමන්ගෙ ඇඟෙන් කෑල්ලක් වගේ. හරිම පහසුවෙන් play කරනවා. ඉතින් මාත් හිතුවේ මටත් ඒක එහෙම වෙයි කියලා.

එහෙම හිතලා මමත් ගිටාර් එක ප්ලේ කරන්න පුරුදු වෙන්න ගත්තා. මුලින්ම ගත්ත ගමන් නම් හිතුනේ මේක නම් කවදාවත් පුරුදු වෙන්න බැරි එකක් කියලා. ඒ දවස් වල නම් විනාඩි පහක්වත් ගිටාරයක practice කරන්න බෑ. ඇඟිලි ටික රිදෙනවා. එහෙත් කොහොමහරි මට හොඳ ගුරුතුමෙක් හම්බවුණා. ගුරුතුමෙක් කිව්වට එයා අපේම බෝඩිමේ යාළුවෙක්. බැන බැන කියලා දුන්නා කොහොමද මේක පුරුදු වෙන්නෙ කියලා. කොහොමහරි අන්තිමට පොඩියට සිංදුවක් ගහන්න පුළුවන් විදියට මම ඒක පුරුදු වුණා. දැන් කොහොමහරි මට කෝඩ් ටික අල්ලලා සින්දුවක් play කරගන්න පුළුවන්. මමත් මේක පුරුදු වුණා කියන්නේ ආසාව තියෙන ඕන කෙනෙක්ට මේක පුරුදු වෙන්න පුළුවන්😜. අන්තිමට කැම්පස් එකේ තිබ්බ ඉවෙන්ට් එකකත් මට ගිටාර් එක ප්ලේ කරන්න පුළුවන් වුණා.





කොහොමහරි දැන් නම් මං තනියම ඉන්න වෙලාවට මගේ පාලුව තනිකම මැකෙන්න සිංදුවක් කියලා ඉන්නවා. ඒකට මගේ ගිටාර් එක බෑ නොකියා හැම වෙලාවෙම මාත් එක්කම ඉන්නවා.මම හිතනවා හැමෝටම මට වගේහිත පොඩ්ඩක් සැහැල්ලු කරගන්න පාළුව තනිකම මකා ගන්න මොනව හරි ඇති කියලා.
ස්තුතියි..!!
Sort:  

O/L වලට කලින් music කරල තිබ්බ. ඒක කලෙත් වෙන දෙයක් කරන්න අසා නැති නිසා. හැබැයි මේක කියෙව්වම මටත් අයෙත් ඉගෙන ගන්න ආසවක් ආව.

දවසට පොඩි වෙලාවක් වෙන්කරගෙන ඒක පටන් ගත්ත නම් මාසයක් විතර යද්දි දන්නෙම නැතුව පුළුවන් වෙලා තියේ..😊😍

කැම්පස් එකේ තිබුණු ආසම, සෑහෙන්න දේවල් ඉගෙන ගත්ත Event එක, දේදුනු ගංතොට ❤❤

ඔව් ඒක නම් ලස්සන ඉවෙන්ට් එකක් තමයි.❤

මම සිංදු කියන්නත් ආසයි instrument එකක් play කරන්න ඉගෙනගන්නත් ආසයි ඒත් ඒ දෙකෙන් එකක්වත් බෑ 😑

@thisarani96 same story 🙊මාත් ඒ දෙකටම ආසයි. ඒත් එකක් වත් බෑ. 😒😐💔

මාත් මෙහෙම ඉගෙන ගත්ත කියන්නේ කාටවත් බැරිවෙයි කියලා මම නම් හිතන්නෙ නෑ.😊😊

ඒකත් ඇත්ත 😇 ට්‍රයි කරලා බලන්න ඕනි.

 3 years ago (edited)

ඔව් ඉක්මනට පටන් ගන්න.😊

මම නම් කියන්නේ උත්සාහ කළොත් කරන්න බැරි වෙන්නේ නෑ කිසි දෙයක්..😊💪

මමත් මේක පුරුදු වුණා කියන්නේ ආසාව තියෙන ඕන කෙනෙක්ට මේක පුරුදු වෙන්න පුළුවන්.

ඒ කතාව නම් මගේ හිතට වැදුනා.

ආසාවයි උනන්දුවයි තියේ නම් ඕන දෙයක් පුළුවන්😊😊

ගිටාර් එක ගහන ගමන් සින්දුවක් කියලා දාන්න අපිටත් බලන්න 🙊

මට මේකට එහෙම එකක් දාන්න හිතුනා.ඒත් මට ලස්සනට කියන්න බැහැනේ..🙊

ඊළඟට ගේමු හොද එකක්..

ඔව් ඔව් ඉක්මනට හොඳ එකක් ගේමු..🙊😉😉

මාත් 🎸 එකක් ගන්න ඉන්නේ.... ඒත් මම දන්නේ නෑ කොහොමද හරියට 🎸 එකක් තෝර ගන්නේ කියලා.....😥😥😥

මටත් තිබ්බ ලොකුම ප්‍රශ්නයක් තමයි ඕක.අන්තිමට මගේ යාලුව ම මට එකක් තෝරලා දුන්නා..🙊😊

Guitar play karnna igena gnna hitha hitha inne mn godk kl idn 🙊

හිත හිත ඉඳලා නම් හරියන්නේ නෑ.ගිටාර් එකක් අරගෙන පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ පුරුදු උනානම් දන්නෙම නැතුව play කරන්න පුළුවන්.දැන්ම පටන් ගන්න😍😊

Ow patangnna oni 🥰

Dedunu ganthoteth gitar gahuwa kiyanne weddek thama...

වැඩ්ඩෙක් කියන්න නම් බෑ කොහොමවත්ම.🙊🙊 සින්දුවක් නම් play කරගන්න පුළුවන් කොහොමහරි.😁

kammeli welawata palu welawata eka nethi karaganna hoda widihak thamai meka.

ඔව් මම නම් හැම වෙලාවෙම එහෙමයි .😊

Matath asai guitar play karanna igena ganna...

මං කියලා දෙන්නම්..හැමදේම නම් දන්නේ නෑ.ඒත් ඉතිං සින්දුවක් play කර ගන්න පුළුවන් වෙන විදිහට කියලා දෙන්නම්.😊💪❤

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61409.80
ETH 3378.90
USDT 1.00
SBD 2.51