මී පුරවැසියොයි මැද මිදුලයි | 10% For SL-Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

ඉතින් යාලුවනේ , මම හිතනවා ඔයාලා හැමෝම හොදින් ඉන්නවා කියලා. මම අද ඔයාලා එක්ක කියන්න හදන්නේ මී පුරවැසියෝ මට කරපු දරුණු ගණයේ අපරාධයක් ගැන.

Photo_1631686656001.jpg

පහුගිය දවසක මට ගෙදර ගිහිල්ලා එන්න අවස්තාවක් ලැබුණා. ලොකු වෙලාවක් ගෙදර රැදිලා ඉන්න බැරි වුණාට මට ඕනි කරන දේවල් ටිකක් ගේන්න මම අමතක කරේ නෑ . ඒ අතරේ මම කරපු MEPQS Course එකේ පොත් ටිකත් තිබුණා.

IMG_20210915_111716.jpg
All the crimes
පොත් ටික අතට ගනිද්දිම තේරුනා මී පුරවැසියා මොකක් හරි නරක වැඩක් මගේ පොත් ටිකට කරලා කියලා. ඒත් ඒ ඒ ගැන හිතන්න කාලයක් නොවුණු නිසා පොත් ටික බෑග් එකට දාන් අපි ආයිම ගෙදරින් පිටත් වුණා.

IMG_20210915_111739.jpg
Crime 01
ඉතින් ඊලග දවසේ උදේම මගේ වැඩ පටන් ගන්න කලින් මම ඒ පොත් ටික බලන්න පටන් ගත්තා. හරිම දරුණු විදියට මී පුරවැසියා මගේ පොතේ පිටු වලට හානි කරලා ඇති කියලා හිතුවට මොකද කිසිම හානියක් වෙලා තිබුණේ නෑ.

IMG_20210915_111806.jpg
Crime 02
ඒත් මගේ drawings ටික අනුභව කරන්න මී පුරවැසියෝ අමතක කරලා තිබුණේ නෑ. මට ගොඩක් වටින drawings ටිකක් තමා මේ විදියට මී පුරවැසියෝ අනුභව කරලා තියෙන්නේ. එදා දවසේ මම හිනා වුණේ, කතා කරේ හරි අඩුවෙන්.

IMG_20210915_111834.jpg
Crime 03
ඒක දැකපු අපේ අයියා " හිනා වෙලා ඉන්නවා මනුස්සයෝ. හිතනෝ ඔය මීයා කාපු හරියේ මැද මිදුලක් තියෙනවා කියලා" කියලා එයාගේ අදහස කිව්වා. වෙලාවේ හැටියට මාව හිනස්සන්න එයා ගත්තු උත්සහය සාර්ථක වුණා.

IMG_20210915_114936.jpg
I made a star from Crime 04,05, 06
මී පුරවැසියෝ එක්ක ඔයාලට තියෙන අත්දැකීම මාත් එක්ක බෙදා ගන්නත් අමතක කරන්න එපා යාලුවනේ.

-සඳුපි-
💚

Sort:  

අපේ ගෙදර ඉන්න මීයෝ අපිට වඩා නුවණක්කාරයි.මී කූඩුවට දාලා තියෙන පොල් කෑල්ලත් මීයත් නෑ'.

මාර මීයෝ ටිකක් ඒ නම්....🤣🤣🤣

හම්මෝ මතක් කරන්න එපා. පොත් විතරක් කාලා නවතින්නෙ නෑනේ. මගේ Earphone දෙකක් කෑවා. මම දැන් Lap එක ඇඳේ තියාගෙන නිදාගන්නෙ බයටම​.

එක පාරක් මගේ ඉස්කෝලේ ටයි එක කෑවා... 😥

හිනා වෙලා ඉන්නවා මනුස්සයෝ. හිතනෝ ඔය මීයා කාපු හරියේ මැද මිදුලක් තියෙනවා කියලා

දවසේ කතාව!🤣

මං පොඩි කාලෙ ආසාවෙන් එකතු කරපු පිටරට මුදල් නෝට්ටු වගයක් කෑව ඔය ජරා ජාතිය.

හැබැයි උන්ගෙ පැටවු නම් දැක්කම පව් හිතෙනව.

ඔන්න ඕකනෙ මේ රටේ ඩොලර් නැත්තෙ. මීයොම කාල

🐀

අනිවා, මීයො😁😁😁😁😁

ඔව් මාත් දැකලා තියෙනවා මී පැටව්... රෝස පාටයි... මොනා උනත් මීයෝ මිනිස්සුන්ට කරදරමයි කරන්නේ.... 😥

මේ දවස් වලනම් සිවිලිම උඩින් දුවන එක තමා කරදරේ. පොඩිකාලේ එකෙක් මගෙ කකුලෙ සුලැගිල්ලත් කෑවා.

එදයින් පස්සෙ ගෙදර මීයො වඳ වුනා නේද? 😁

Na dn un smart meeyo jathiyak wela thiyenne. magen knowledge eka unta gihin.😐

එහෙනම් ඒ smart මීයෝ ටික එකතු කරලා මී පොලිස්සියක් හදමු 🤣

Ba mehe pooos terrorists' la ennawa neh. ungen meeyonwa bera gannath wenne apitamai ethakota...

මට පේන්න බෑ මීයො. එයාලා කියුට් කාටුන් වල විතරයි. 😑😩

ඔව් ඒක ඇත්ත... 😥😥

අපෝ අපේ ගෙදරත් ඒ වගේ...සිවිලිම උඩ උන් රජ කරනවා..බැරිම තැන පූසෙකුත් ගෙනාවා..ඒත් තාම මී කරදරේනම් ඉවර නැහැ ..

පූසා තාම වැඩ පටන් අරන් නැතුව ඇති එහෙනම්....😥

ape gedara inne miiyo kanne mage adun. 😩😩😩

මීයොන්ට මිනිස්සු එක්ක තියෙන්නේ පුදුමාකාර තරහක්..😥

දවසක් මීයෙක් අපේ පූසව කෑව. පූස නිදාගෙන හිටියෙ☹️

Dawase kathawa..cartoon wala dakkata aththata wenawa ki kauda hithanne😂😂

ඔව්මයි.....🤣 නිදාගෙන නේ ඉදලා තියෙන්නේ... නැගිටලා හිටියනම් මීයා නිවන් යන්න ඉඩ තිබුණා 😁

adamai ahuwe meeyo pusonwa kanwa kyl. ehnn u meeyek nmei ballek wenn athi

එහෙම පූසෙක් හොයාගන්න බැරි වෙයිද..😂

මම අත් විඳපු දේ ඔයාටත් අත්විඳින්න ලැබීම දකින්න හරිම සතුටක් 😂😂 අපේ ගෙදරට කඩන් පාත් උන මීයා ඔක්කොම ප්ලාස්ටික් භාජන කාල තිබුනා. මම හිතන්නෙ උගත් මීයෙක් ඒ නම්. පොත් එකක්වත් කාලා නෑ.

හිතනෝ ඔය මීයා කාපු හරියේ මැද මිදුලක් තියෙනවා කියලා

මරු ඒක නම්😂.මීයට මොලේ තියෙනවා. ඊලග පාර ඔයා plan අඳින කොට මැද මිදුල දාන්න අමතක නොකර

මම හිතන්නෙ උගත් මීයෙක් ඒ නම්.

නෑ එයලා උගත් නෑ 😥 හොද මීයෙක්ට ඉන්නේ අපි රජ ඉබ්බෝ එකේ මී මාස්ටර් විතරයි... එයත් මනුස්සයෙක් වෙලා හිටිය කෙනෙක් නේ ඉතින් 😑

කෝ මේකෙ පූසොන්ට කැමති අය..පූසො හමුදාවක් හදල යවමු මීයො ටික අල්ලන්න..🙊

😒 apu pusa ta owa ba. Eya thama sooti

සමහර විට tom cat වගේද දන්නෑ පූසත්🙊🙊🙊

🤣🤣🤣

😂😂

අපේ පූසනම් එකෙක්ටවත් ඉන්න දෙන්නෙ නෑ..හැබැයි මරන්නෙ නම් නෑ..🙊🤭

මරු අදහස.....🤣

😁😁😁😁😁

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77