වලාකුළු රටා | 5% for SL Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

සාමාන්‍යයෙන් මම හවස් වෙනකොට මිදුල පැත්තේ යන එක පුරුද්දක් වෙලා. මට වැඩ නැති දවසක් නම් මම ඒක වරද්දන්නේ නෑ. අද පොඩි කම්මැලිකමකුත් තිබුන නිසා, ටිකක් කලින්ම ඉස්තෝප්පුවට ආවා.

අහස නිල් පාටට, සුදු පාට වලාකුළු වලින් පිරිලා. මට පුන්චි කාලේ මතක් උනා. මං හරි ආසා දෙයක් තමයි වලාකුළු දිහා බලාගෙන ඒවාගේ හැදෙන රටා, රූප වලට නම් දෙන්න. පුන්චි කාලේ ඒ පුරුද්දට තාමත් වලාකුළක් දැක්කම ඒකේ හැඩයක් හොයාගන්න පුලුවන්ද​ කියලා බලනවා.

IMG_1096.JPG

ඉස්සර හවසට, ගේ ඉස්සරහ තියෙන ගල් පොත්තෙ තාත්තා මාවත් වාඩි කරගෙන, අපි දෙන්නා අහස දිහා බලාගෙන ඉන්නවා. මගේ තාත්තා මට දීපු ලස්සනම තෑගි තමයි මේ. පරිසරය දිහා බලාගෙන, ඒ ලස්සන රසවිඳින්න, පරිසරයට ආදරය කරන්න.

IMG_1110.JPGගල් තලාව

අපි එහෙම වාඩි වෙලා ඉන්න වෙලාවට, වලාකුළු වල මැවෙන රටා, හවසට කුරුල්ලෝ රන්චු පිටින් කූඩු වලට පියාඹලා යන හැටි බලාගෙන ඉන්නවා. මේ වෙලාවට මම ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගන්නවා. ඒ ගැන ආයේ හිතනකොට තේරෙනවා, මේ තමයි තාත්තා අපිට පරිසරය පාඩම ඉගැන්නුව විදිය කියලා. ඒ අතින් එයාලා අපිට වඩා ගොඩාක් දියුණුයි.

සමහර දවසට, ඉර බැහලා ගියාට පස්සේ අහස පැහැදිලි නම් අපි තරු බලන්නත් ඉන්නවා. මං ඒ පුන්චි කාලෙට හරිම ආදරෙයි. තාත්තා ලගට වෙලා අහස දිහා බලාගෙන ලබන සරල සතුටට ආදරෙයි.

IMG_1100.JPGමකරෙක්ද​? 🧐

අදත් මම අහස දිහා බලාගෙන අතීතයේ මතක අතරේ කිමිදිලා හිටියා. අද වලාකුළු ගොඩක් වැඩි දවසක්. ඒ නිසාම මට රූපනම් හොයාගන්න බැරි උනා. වෙනදටනම් වලාකුළු හාවෙක්, එහෙමත් නැත්නම් බබෙක්, සමහර වෙලවට මකරෙක්, සෙල්ලම් කරන පුන්චි සතෙක් දකින්න පුලුවන්. ඒත් අද ඒ කවුරුත්ම නැති වුනත් ලොකු, පොඩි වලාකුළු හුලඟ එක්ක තරගෙට පාවෙන විදිය බලාගෙන ඉන්නනම් එපා වෙන්නෙ නෑ.

අද ගොඩක්ම දකින්න ලැබුනේ කැටි වලාකුළු. සුදුම සුදු පාටයි පුළුන් ගොඩක් වගේ. වලාකුළු එක්ක එකතු වෙලා ඉර හැන්ගිමුත්තම් කරනවා වගේ පාරින් පාර, නොපෙනී යනවා. ඒ වෙලාවට දැනෙන අව්වත් ටිකක් අඩු වෙලා යනවා.

IMG_1103.JPGවලාකුළකට මුවා වුනු ඉර

ඉතින් මේ විදියට​ මගේ දවසේ හවස් කාලය වලාකුළු දිහා බලාගෙන, පොඩිකාලේ මතකයන් එක්ක ගතවෙලා ගියා 💖.

Sort:  

ඒ photos හරිම ලස්සනයි..මාත් ගොඩක් උත්සාහ කරල දැන් මේ වගේ photos ගන්නවා. ඇත්තටම අපි අහස දිහා බැලුවත් ගොඩක් වෙලා බලන් ඉන්නවා අඩුයිනෙ.. මට නම් මේ photos දැක්කම තේරුනා අහස කොච්චර ලස්සනයිද කියලා. අපි නිකන් බැලුවම නොපෙනුන ගොඩක් ලස්සන රටා මම ඒවයින් දැක්කා

ටිකක් වෙලා බලාගෙන ඉන්නකොට තමයි ඒ ලස්සන දකින්න ලැබෙන්නේ.

සතුටු වෙන්න පුංචි දේවල් හොඳටම ඇති.😊 මේ අපූරු පලකිරීම කියවද්දි වලාකුළු හොඳටම දකින දැනෙන විදිය මතක් වුණා. ඒ ගුවන්ගත වීමේදී. ගුවන් යානයේ සිට පිටත බලද්දි මුලින්ම අපට ඉහලින් පේනවා වලාකුළු. තව ටිකකින් අපි ඒවාට සමාන්තරව යනවා. එතකොට දැනෙන චමත්කාරය වචනයට නගන්න අමාරුයි.ඔන්න ඔය වෙලාවට මට මතක් වුනේ දිව්‍ය ලෝකෙ ගැන කියැවූ ඇසූ කතා. තව ටිකකින් වලාකුළු අපට පහලින් පාවෙනවා පේන්න ගන්නවා.

ඒ අත්දැකීම ලබාගන්න බලාගෙන ඉන්නවා 🤗.

අපි එහෙම වාඩි වෙලා ඉන්න වෙලාවට, වලාකුළු වල මැවෙන රටා, හවසට කුරුල්ලෝ රන්චු පිටින් කූඩු වලට පියාඹලා යන හැටි බලාගෙන ඉන්නවා.

This is so heart touching.
I love these sky photos. Just amazing!! 💕

I love that amazing childhood 🥰.

Your post has been upvoted by Steem Sri Lanka Community Curation Trail.

Steem Sri Lanka Discord Channel

✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

Join With
steem-sri.lanka
Curation Trail For Better Curation Rewards

 3 years ago (edited)

Such a lucky daughter to have such a lovely father. It feels like your home is located in a wonderful environment. Nice to read this kind of stuff

Such a lucky daughter to have such a lovely father

Yes. He is lovely and wise. The man I love most 💖.

Thank you for reading.

sometimes I also try to find pattern in the sky

wow so nice to have a partner 😁.

මට නම් වලාකුළු අලි තමයි වැඩිපුර පේන්නේ 😬

godak walakulu tiyena dwasatanm ehema tamai.

ලස්සන ඡායාරූප සහ ලස්සන ලිපියක් රසි ...😍🤗
රාත්‍රී අහසේ තරූ රටා රූප හොයාගන්න මම උත්සාහ කලේ😁

Matath thaththa tharu rata kiyala denawa chuti kale. mata mathaka oraion, hathdinnath tharu witarai hemadama 🙊.

mamath lagadi thmi godak ewa hoya gaththe🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63180.80
ETH 3418.30
USDT 1.00
SBD 2.46