එයයි මායි දන්න IT

in Steem Sri Lanka2 years ago

photo_2022-03-03_21-04-37.jpg

එයා ඉගෙන ගත්තේ civil. මම කරේ IT. මට අවුරුදු එකොළහේ දි තමයි අපේ ගෙදරට මුලින්ම Computer එකක් ගෙනාවේ. ඒ මම ශිෂ්‍යත්වේ පාස් වුණා ම. මුලින්ම Computer එකක් ඇල්ලුවෙ නම් ඊට ටිකක් කලින්. සමහර විට ඔයාලටත් මේ අත්දැකීම ඇති, ඉස්සර ඉස්කෝල වලට එනව පොඩි IQ Paper එකක් දීලා එකෙන් Computer course වලට තෝරාගන්න ආයතන. ඉතින් මේ වගේ ආයතනයකින් මුලින්ම මම Computer course එකක් කරේ පහ වසරෙදි. මුලින්ම අපට දුන්නෙ පුංචි පුංචි games. එකෙන් mouse එකයි keyboard එකයි හුරු වුණා. පස්සෙ පස්සෙ type කරන හැටි පුංචි කතා පොත් බල බල type කරන්න දීලා කියල දුන්න.

ඉතින් ටිකෙන් ටික word, excess, powerpoint, acess, photoshop, corel draw වගේ දේවල් ප්‍රමාණවත් විදියට ඉගෙන ගන්න පුළුවන් වුණා. ඉතින් එතනින් එහාට ජිවිතේ වැඩියෙන්ම මම කරල තියෙන්නෙ computer ඔබන වැඩ තමයි.

photo_2022-03-03_21-04-18.jpg

එයාගේ IT

film download කරන හැටි subtitle fast forward කරන හැටි binance, PDF වල sign කරන හැටි වගේ එක දේවල් එයාගෙන් තමයි මම අහන්නේ. ඒ වගේම Phone එකේ පොඩි පොඩි වැඩ කෑලිත් එයා හොඳට දන්නව. අනික් අතට මට වඩා බුද්ධිමත් ක්‍රම වලින් තොරතුරු හොයාගන්නත් එයාට දක්ෂතාව තියනව.

මගේ IT

ඉස්සර ඉඳම්ම එයා මහන්සි වෙලා වරු ගණන් කල් අරන් කරන වැඩ විනාඩි 5න් 10න් කරන්න ඕන කරන පුංචි පුංචි tool හදල දීල වැඩේ ගොඩ දාල දෙන්නෙ මම. හොයාගන්න බැරිවෙන files හොයල දෙන්න, සරල කෙටි ක්‍රම කියාදෙන්න, එක එක gadget කෑලි අඳුන්වලා දෙන එක මගේ රජාරියේ කොටසක්.

photo_2022-03-03_21-04-35.jpg

ඒ වගේම ගමේ අයට නෑ හිත මිතුරන්ට නොමිලේම උදව් කරන එකත් ලොකු සතුටක් තමයි.

Sort:  

ඇත්තටම ඉතින් ගොඩක් දේවල් වල gadget කැලි ගැන දන්නේ පිරිමි උදවිය තමා...

ow habai samahara nodanna ewath thiynwa

ඔව්.ඔව්.එකත් ඇත්ත

මේක කියවද්දි මටත් මත්ක් උනා එක්කෙනෙක්. ඉස්සර දන්නවා කියලා හිතන් හිටියට දැන් දන්නවා මන් මොකුත් දන්නේ නෑ කියල 😂❤️

aw aw kawada mathak une

Meka tikak matath galapa ganna puluwan wage...😁

Math me kiyanna haduwe.

you have so much experience about IT, it will take you on the road to success in the future, how happy you are.

ඒක ඇත්තටම නියමයි. 😍❤

ඒක මරු.😁😍👍

Aluth display picture ekak dala😉🙊

මට අවුරුදු එකොළහේ දි තමයි අපේ ගෙදරට මුලින්ම Computer එකක් ගෙනාවේ.

මම නම් ගත්තෙ A/L ඉවර වෙලා.

ලස්සනට ලියල තියෙනෙව.❤

harine ithim. oya AL karana kale wage thamai mn 7 wasare inna aththe

Ahh mn ethakota echchara naki d.🤭🥺

This post has been upvoted by @italygame witness curation trail


If you like our work and want to support us, please consider to approve our witness




CLICK HERE 👇

Come and visit Italy Community



හොඳ combination එකක් 🤗❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67403.09
ETH 3246.95
USDT 1.00
SBD 2.65