Med diary - 05/ drama competition winners.../15% for SL-Charity ......

in Steem Sri Lanka3 years ago

Screenshot_20210905_235951.jpg

අපි දන්නව හැම විශ්වවිද්‍යාලයකම හැම පීඨයකම විවිධ තරග පවත්වනව කියල...මම මේ කියන්න යන්නෙත් ඒ වගේ අපේ වෛද්‍ය පීඨය සංවිධානය කරපු තවත් එක්තර තරගයක් ගැන ....ඒක ටිකක් විශේශ එකක්...හේතුව ඒ සදහ මටත් සුවිශේෂ සහභාගීත්වයක් දක්වන්න ලැබුනු නිසා....

IMG_20210906_000041.jpg

අනෙකුත් පීඨ වල විදිහටම අපි වෛද්‍ය පීඨයට ඇව්ල්ලා මුල් මාස තුන ක කාලය අපිට තිබුනෙ ඉංග්‍රීසි විශය පිලිබදව පාඨමාලාවක් හදාරන්න....ඉතින් ඔය පාඨමාලාවෙ අන්තිමටම තමයි අපිට මේ drama competition එක තිබුනෙ....කොහොම උනත් මම මේ සදහන් කරපු ඉංග්‍රීසි පාඨමාලාව අනිවාර්යයෙන් සමත්විය යුතු දෙයක් උනා අපේ උපාධිය ලබා ගන්න...මම විශ්වවිද්‍යාලයට එනකොට මගෙ ඉංග්‍රීසි දැනුම ගොඩක් පහල තැනක තමයි තිබුනෙ..කොහොම උනත් exam එක පලවෙනි පාරම සමත් වෙන්න පුලුවන් උනා..ඒත් ගැටලුව ආවෙ drama competition එකේදී🙊.... මොකද ඒකෙදි අපිට භාවිතා කරන්න පුලුවන් ඉංග්‍රීසි භාශාව විතරක් උනු එක....

කොහොම උනත් අපේ කණ්ඩායම drama competition එකට හොදට සූදානම් උනා....අපේ කතාව ගෙතුනෙ Mental hospital එකක් වටා....මේකෙදි මට චරිත නිරුපණයට අමතරව අලංකරණ කටයුතුත් කරන්න ලැබුනා....විවිධ බැනර් අදින්න, caracter වලට අවශ්‍ය අලංකරණ කටයුතු වගේ ගොඩක් දේවල් කරන්න අවස්තාව ලැබුනා.....කොහොම උනත් මේ competition එකේ මට අමතක නොවෙන සිදුවීම උනේ මේ එකක් වත් නෙවෙ...ඒ තමයි මට ලැබුනු චරිතය...මට ලැබුනු බයික් පිස්සෙක්ගෙ චරිතයක්...මම ඒකට උපරිම සාධාරණයක් කරන්න සැහෙන්න පුරුදු උනා...කොහොම හරි ඒ competition එක දවසෙ මට මගේ ජීවිතේ ලැබුනු හොදටම ප්‍රේක්ශක ප්‍රතිචාරය , එහෙම නැත්තන් අපි සාමාන්‍ය කතාවට කියන හොදම චියර් එක ලැබුනා...අපිට ලැබුනු stage එක ගත්තහම ඒක අපේ පීඨයේ තියෙන හොදම auditorium එක කිව්වොත් නිවැරදී...ඒ වගේම ගාල්ල ප්‍රදේශයෙ තියෙන හොදම auditorium වලින් එකක්..කොහොම හරි කණ්ඩායම 6 අතරින් අපේ කණ්ඩායමට පුලුවන් උනා පලවෙනි ස්තානය ලබාගන්න....💪

මේ නාට්‍ය සම්පූර්න කරන්න පැයකට ආසන්න කාලයක් ගත උනා....කොහොම උනත් විශේශ අවස්තා කිහිපයක් විතරක් මම මේකෙදි ඉදිරිපත් කරන්න හිතුව පොඩි video clips විදිහට🙊🙊🙊

ඉතින් ඔය විදිහට අමතක නොවෙන ආරම්භයක් , වගේම මතකයක් විදිහට අදටත් ඒ drama competition එකෙ අපේ හැම කෙනාගෙම මතකේ තියෙනව....

මම පුශ්පකුමාර රුවන්සිරි ....

Sort:  

ඩ්‍රාමා එක නියමයි වගේ 😍. වීඩියෝ ක්ලිප් ටික බැලුවම මුලු ඩ්‍රාමා එකම බලන්න තිබුනනම් හිතුනා.

🙊🙊🙊thank you akkee...මාත් පොස්ට් එක ලියන වෙලේ බැලුව ආයෙ පාරක් 😋😋😋

Woww!🤩
රඟපාන්නත් පුලුවන් ඒ කියන්නෙ. ඒක ලස්සන අත්දකීමක් වෙන් ඇති. 🤩🤩

🙊🙊🙊🙊ගොඩක් බෑ ඉතින් අක්කෙ....තාමත් හිනා යනව ඒක බලනකොට😂😂🙊

So glad you got to identify another talent you have.There is no such thing as no.

😋😋😍😍 exactly ..... We all have a lot of hidden talents.. we can try and practice....😍😋😋

කොහොම හරි කණ්ඩායම 6 අතරින් අපේ කණ්ඩායමට පුලුවන් උනා පලවෙනි ස්තානය ලබාගන්න....💪

Make a wining as a habits....

රඟපාන්න පුලුවන් කියන්නෙ අපිට ළඟදිම ටීවී එකෙන් දකින්න පුලුවන් වෙයිද 🙈🙈🙈

හපොයි 😂😂🙊🙊 එච්චර බෑ අයියෙ....මාත් හිතුවෙ නෑ මේ නාට්‍යන් මේම එක්ක් වෙයි කියල..🙊😂😂

is that you in the second video clip.. haa haaa.. nice acting.. such a light great..

yup akke...😂🙊🙊🙊 Attatama pissek kiyala hitala tibbe balapu aya..🙊

හැමෝම කලාවට ආදරේ කරනවා. එත් කලාව සහජයෙන්ම පිහිටන්නේ කිහිප දෙනාටයි. good luck bro

🙊🙊🙊Thank you ayyee...😋😋

හොඳ නළුවෙක් නෙ🙈. ඒක නම් නියමයි. මමත් fb එකේ මේ වගේ නාට්‍ය බලලා තියෙනවා . මම මේ ළඟදිත් බැලුවා කැලණිය medi fac එකේ කෙටි නාට්‍ය තරගයක තිබුණ නාට්‍ය කීපයක් . ඔක්කොම හරිම ලස්සනයි.

🙊🙊🙊🙊thank you akkee..😋😋

I also had that experience during my university period dear. Would love to go again.Wish you a successful journey 😊

Thank you akke...🤩🤩 Yah we have unfogetabale memories combine with all these events😍😋

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57849.42
ETH 3122.29
USDT 1.00
SBD 2.43