සතියක නිහැඩියාව.....10% for sl charity .....

in Steem Sri Lanka3 years ago

සතියක විතර දිග නිහැඩියාවකට පස්සෙ ඔන්න ආයෙ යන්තං මම හිටපු තත්වයෙන් ගොඩ ඒමක් ලැබුනා...ඉතිං ඇත්තටම මොකද ගිය සතියෙ උනේ...ගැටලු කිහිපයකට මුහුන දෙනන් සිද්ද උනා ඒකත් එක්ක තිබුනෙ වැඩ සුලු ප්‍රමාණයක් උනත් ඒ දේවල් හරියට කරගන්න බැරි වෙලා වැඩ සෑහෙන්න ප්‍රමාණයකට හිර වෙන්න උනා...

Screenshot_20210929_080850.jpg
Screenshot

මම මීට කලින් සදහන් කලා වගේ අපේ campus එකේ exam තියෙන දවස් දැනුම් දීලාතිබුනෙ...මේ එන මාසෙ 18 වෙනිදා තමයි 2Mbbs exam එක තියන්න තියෙන්නෙ...කෙසේ උනත් 4 වෙනිදා campus පටං ගත්තට පස්සෙ 18 වෙනිදා වෙනකොට තවත් term 2 ක exam සම්පූර්න කරන්න තියෙනව...මේ ප්‍රශ්නෙත් එක්ක main exam එකට කලින් තියෙන study leave එකත් නොලැබෙන තත්වයක් තමයි තිබුනෙ...මාසයක පමණ කාලයක් මාලු අල්ල අල්ල හිටිය නිසා ඇත්තටම ගොඩක් පාඩම් වැඩ කලේ නැහැ...ඒ නිසා මට සැලකිය යුතු විදිහට මහන්සි වෙන්න සිද්ද උනා පාඩම් වැඩ වලට...කොහොම උනත් දිගු නිහැඩියාවට හේතුව උනේ පාඩම් වැඩ නෙවෙයි..මොකද පාඩම් වැඩ කලත් ඔනෑ තරම් වෙලාව අපිට තියෙනව අනෙකුත් සියලුම වැඩ වලට...

ඇත්තටම දරුනුම ප්‍රශ්නෙ උනෙ මම කලින් කිව්ව වගේ මම oscar මාලු හදනව ඒ වගේම මම සෑහෙන්න ආස කෙනෙක් මාලුන්ට...එක පාරම දවස් හතරකට පහකට කලින් ලොකු pond එකේ එක මාලුවෙක් මැරිලා හිටියා...පස්සෙ හොයලා බලනකොට disease එකක් හැදිලා.ඒක අනිත් අයටත් බොවෙලා පස්සෙ බලනකොට...ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑ මට සිද්ද උනා සම්පූර්න pond එකම හිස් කරන්න..ඒක සෑහෙන්න අමාරු දෙයක් උනා මොකද ඒ pond එකේ මාලු ජොඩු 150 කට වඩා හිටිය නිසා..මට වෙන විශාල බැරල් කිහිපයක් හොයාගන්න උනා මුලින්ම එයාලව වෙන් කරන්න...

පස්සෙ කොහොම හරි වෙන් කරලා එදාම මට disease එක මොකක් ද කියල බලන්න උනා...white spot කියල disease එකක් තමයි හැදිලා තිබුනෙ...මේ ලෙඩේ හොද කරන්න පුලුවන් එකක් කියල මම දැනගෙන හිටිය නිසා මුලින්ම කලේ pond එක හිස් කරපු එක...ඉට පස්සෙ මාලු ඔක්කොම වෙන් කරල methylene blue treatment එක කලා...නමුත් ඒකෙන් හැම කෙනාටම හොද උනේ නැහැ...ඒක නිසා තවදුරටත් whitespot තියෙන අය වෙන් කරගෙන ඊට වඩා වෙනස් treatment එකක් කරන්න උනා...ඒ සදහා tetracycline තමයි භාවිත කරන්න ඔනි ...ඒත් මට හොයාගන්න බැරි උනු නිසා මම doxycycline කියන drug එක භාවිතා කලා...නමුත් මේ drugs එකක් වත් ගොඩක් හොද බෙහෙත් නෙවෙ මාලුන්ට ...කොහොම උනත් disease එක හොද කරගෙන මාලු බේරගන්න ඔනි නිසා මම ඒ බෙහෙත භාවිතා කලා..ඉතින් ඔය විදිහට බෙහෙත් දාලා ඒක වෙනස් කර කර වතුර අලුත් කර කර මට දවස් හතරක් -පහක් විතර තියන්න උනා...කොහොම හරිඅනිත් හැම කෙනාම බේරගන්න පුලුවන් උනා...

IMG_20210929_071526.jpg

මේ හේතුව නිසා මේ දවස් හතරක පහක කාලයේ පාඩම් වැඩත් කරගෙන මාලු ටිකත් බේරගන්න සෑහෙන්න මහන්සියක් ගන්න උනා... කොහොම උනත් රැට නිදා ගන්න එකත් හරියට උනේ නැහැ මේ ගැටලුව නිසා...මොකද එක මාලුවෙක් හරි මරුනොතින් ඒක මට සෑහෙන්න දුකක් ගෙන දෙයක් වෙන නිසා....කොකොමහරි ඉතින් ඔක්කොම අය බේරගන්න පුලුවන් උනා....

IMG_20210929_071550.jpg

අද ආයෙ දැන් pond එකට වතුර පුරවලා උදේ 10 -11 වගේ වෙන්කොට මාලු ටික pond එකට දාන්න තමයි හිතන් ඉන්නෙ....ඉතින් exam එකට මහන්සි වෙන ගමන් මේ වැඩෙත් කොමහරි ගොඩ දාගන්න ලැබුනු නිසා අද උදේ සෑහෙන ලොකු නිදහසක් මනසට ලැබුනා....🤩🤩🤩😋😋

Thank you ......

Sort:  

ඔයා මාළුන්ට ගොඩක් කැමති කෙනෙක් වගේ තේරෙනවා. කරපු දේ අගය කලයුතු ගොඩක් හොඳ වැඩක්. 👊👊

Thank you ayyee...😍😍

මාළුන්ටත් මොනවා හරි වුනාම treatment කරන්න පුළුවන් නේද 👀

Ow ow ayyeer....ඔනි ලෙඩකට බෙහෙත් තියෙනව🤩🤩🤩 ඉක්මන්ට අදුරගත්තොත් පුලුවන් බේරගන්න....🤩🤩

හෙන මහන්සියක් වෙන්න ඇති නේද අස්කරන්න ගියාම 😐😐

ඔව් අයියෙ...😟😟😟 ඒක නං එපාම උනා..😩😩😩

Malu hadana kota meren eka thami balanna amaru...

Ape gedara hitapu snake headla okkoma meruna...

Hapoiii😩😩😩😩 මට නං කොමකලත් එක්කෙනෙක් වත් මැරෙන්න බෑ..😟😟 දැන් නං කට්ටිය ඉන්නව හොදට.... snakeheadla මැරුනෙ ඇයි අයියෙ...මාත් එක්කෙනෙක් ගේන්න ඉන්නෙ oscar ලා එක්කම දාලා තියන්න මේ pond එකට🙊🙊

මොකද ඒ pond එකේ මාලු ජොඩු 150 කට වඩා හිටිය නිසා

ඔස්කා ල ජෝඩු 150?? කන්න දෙන එක ලේසි නැතුව ඇති 😅😅

Ow ow ayye,masekata coppens 5Kg විතර කනව මෙයාලා ලොකු අය ඉන්නෙ 4-5inch size එකේ🙊🙊🙊

වැඩ ගොඩක් කරන්න වෙලා. මහන්සිය නිසා මාලු ටිකට හොද උනා නේ 🤗

🤩🤩🤩ඔව් අක්කෙ කොමහරි බේරගත්තා😍😍😍

mama ada danne malunta ehma treat karnwa kiyla..godak mahansi wela hoda wadak karala

😍😍🤩🤩🤩Thankyou akkeee....

ඔයා හොද දොස්තර මහත්තයෙක්නෙ මල්ලි..මගෙ ඔස්කල ටික ඉන්නවද?

Ow ow eyala innooooo😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩

මොකද එක මාලුවෙක් හරි මරුනොතින් ඒක මට සෑහෙන්න දුකක් ගෙන දෙයක් වෙන නිසා..

සත්තු හදන එක හරිම සතුටක් උනාට උනාට එයාලට කරදරයක් උනාම ඉවසගන්න බෑ ඇත්තටම .

😟😟😟ow akke...ekanam atta...dan nam kattiya innawa awlak natuwa🤩🤩🤩

Malu hadana eka ganat MBBS ekak tyenawa wage 😍🤩

🙊🙊🙊🙊මාත් ගොඩක් දන්නෑ @saman88 අයියා තමයි උදව් කලේ ගොඩක් ඒවට🤩🤩

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66552.75
ETH 3490.33
USDT 1.00
SBD 2.64