කෝච්චියේ ගිය ලස්සන ගමන |5% to SL Charity

in Steem Sri Lanka2 years ago
ලස්සන ගමන් හැම එකක්ම දිග ගමන් නෙමෙයි. මං කියන්නෙ මරදානෙ ඉඳන් මොරටුවට යන එක වුණත් ජීවිත කාලයක් මතක හිටින සුන්දර ගමනක් වෙන්නත් පුලුවන්. වටින්නෙ ඒ මොහොතෙ කොච්චරක් සතුටින් හිටියද කියන එක. එහෙම නේද?

IMG_20220313_213611.jpg

අද උදේම නැගිටලා බෝඩිමේ ඔක්කොම එක්ක මරදානට දුවලා කෝච්චියේ නැගලා මොරටුවට ගිය ගමනත් එහෙම එකක්. ගියේ කොහෙද කියලා වෙන දවසක ලියන්නම්. අද ඉරිදා දවස හින්දා හැමෝටම වාඩිවෙන්න ඉඩ තිබුණා. හැමෝටම කිව්වෙ බැච් එකේ එක්කෙනෙක් දෙන්නෙක් හැරුණම හැමෝම වගේ හිටිය නිසා. මගේ හොඳ යාලුවා එයාගෙ අයිනෙ සීට් එක මට දීලා දාන්න තරම් හොඳයි. එකපාරටම මුහුද!

IMG_20220313_220003.jpg

ඒක කොච්චර ලස්සනද? මං ජනේලෙ ඇරගන්න ගොඩාක් පාරක් ට්‍රයි කරත් බැරි වුණා. ඒක බලන් හිටිය එහා පැත්තෙ වාඩි වෙලා හිටිය අන්කල් කෙනෙක් ඇවිත් ඒක ඇරලා දීලා ගියා. මුහුද හුළං එක්ක මුහුද ඇවිත් ඇඟේ වදිනකොට කොච්චර සනීපද? හිතට වගේම ඇඟටත්.

IMG_20220313_220015.jpg

මේ දවස් වල මගේ ආසම සිංදුවයි තව කැමති සිංදු ටිකකට ඔහේ ප්ලේ වෙන්න ඇරලා ජනේලෙ අයිනට වෙලා මුහුද දිහා බලන් හිටිය එක තමයි ගමනෙන් වැඩි හරියක් කළේ.

මවුන්ට් ලැවීනියා පහු කරන් යනකොට ඉස්සරම දවස් මතක් වුණා. කැම්පස් එකේ ඉඳන් යාලුවෝ එක්ක මවුන්ට් ලැවීනියා ගිය දවස්. ආයෙ එන් නැති ලස්සන දවස්.

IMG_20220313_215946.jpg

රේල් පාර අයිනෙ ගෙවල් පේළි දකිනකොට මං කල්පනා කරා හදිසියේ මට එහෙම ගෙයක ඉන්න වුණොත් කියලා. එයාලගෙ ජීවිත ඔය ටෙලි නාට්‍ය වල පෙන්නන විදියෙ ඒවමද නැත්නම් වෙනස් ද කියලත් හිතුණා.

ඒ කොහොම වුණත් ඒක ලස්සන ගමනක්. මුහුදයි හුළඟයි!❤

Sort:  

Math asai kochchiye yanna. 😍😍

අවුරුදු දෙකකින් කෝච්චියේ යන්න ලැබුණේ නෑ... දැන් නම් යන්න පුළුවං වෙයි

Punchi gamanak unath sundarai api eka sundarawa dakinakota.

මං කියන්නෙ මරදානෙ ඉඳන් මොරටුවට යන එක වුණත් ජීවිත කාලයක් මතක හිටින සුන්දර ගමනක් වෙන්නත් පුලුවන්

Meka dakkama ape training kale maradane idan moratuwata yaddi una siddi matak una 🙊.

University ekta yanakotada?😁

Ow, hawasata wada arila yaluwo ekka train eke giye training kale 🙊. Senaga gode terapila giyath hari jolly wada una.

රේල් පාර අයිනෙ ගෙවල් පේළි දකිනකොට මං කල්පනා කරා හදිසියේ මට එහෙම ගෙයක ඉන්න වුණොත් කියලා.

tsunami ekakwath awoth mala keliyayi.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58394.86
ETH 2618.86
USDT 1.00
SBD 2.39