යන්න එපා දෙවොන්දරා සං..!

in Steem Sri Lanka2 years ago

එදිරිවීර සරත්චන්ද්‍ර මහත්මයා පොත් කීයක් ලියලා තියෙනවද කියලා කියන්න මම හරියටම දන්නෙ නෑ. හැබැයි ඒ අතරෙ තියෙනවා ජීවිතේට වත් අමතක කරන්න බැරිවෙයි කියලා මට හිතෙන පොත් දෙකක්. එකක් මළගිය ඇත්තෝ අනෙක මළවුන්ගෙ අවුරුදු දා.. !

IMG_20221206_174447.jpg

මං දන්නෙ නෑ සරත්චන්ද්‍ර මහත්තයා නොරිකොව නිර්මාණය කළේ කොහොමද කියලා. අවුරුදු විසි ගණන් වල මුල හිටිය, ලංකාවෙ එක්දාස් නමසිය මුල් ගණන් වල හිටිය අහිංසක, නූගත් කෙල්ලක් වගේමයි එයා. කසාදය ලොකුම පරමාර්ථය කරගෙන කසාද බැඳලා තමන්ගෙ ස්වාමියට සලකගෙන ඉන්න එක හැර වෙනම කිසිම හීනයක් නොදැක්ක, කෙල්ලක් එයා. පිරිමියෙක්ගෙ රැකවරණය නැතිව මේ ලෝකෙ ජීවත් වෙන බැරි බව හිතන, පිරිමි ඉතාමත් බලවත් සහ ඒ තරමටම තමන් දුබල බව සහ තමන් නොවටිනා කෙනෙක් බව තදින්ම හිතට ගත්ත අසරණ ජපන් කෙල්ලක් එයා..!

IMG_20221206_191811.jpg

දෙවොන්දරා සං කියන්නෙ නොරිකොගෙ ආදරේ. නොරිකොගෙ සදාකාලික ආදරේ. ඒක හරිම අනුවේදනීය කතාවක්. දෙවොන්දරා සං කියන චරිතෙ ගැන වුණත් සමහර වෙලාවට බැලවෙන්නෙ අනුකම්පාවෙන්. කියවගෙන යද්දි හිතෙනවා දෙවොන්දරා සං ට depression තිබ්බද කියලත්.

ජපානයේ සකුරා මල් අතර, වසන්තය හේමන්තය අතර, ටෝකියෝ, කියෝතෝ නගර අතර, සකේ, සශිමි, ඔත්සු අතර ගලන් යන මේ ආදර කතාව මට නම් මගේ ජීවිතේ මුණගැහුණ විශිෂ්ඨතම කතා අතර තියෙනවා. ඒ ඒක ඉවරවෙන විදිය වත්, ඒ දෙන්නා විශිෂ්ඨ ආදරවන්තයෝ වගේ මට පේන නිසාවත් නෙමෙයි. හරියට මම මිනිස්සු ගොඩකගෙ ඇතුළාන්තයට බැස්ස වගෙ හැඟීමක් මට දැනෙන නිසා. මේ සමාජ කියවීම නියමයි කියලා මට හිතෙන නිසා.

අවුරුද්දෙන් අවුරුද්ද මම ලොකු වුණාට ඒ හැම අවුරුද්දකදිම මං මේක කියවලා අයිති කරගන්න වේදනාව වැඩිවෙලා කියලා මට දැනෙනවා. ""මේක මහ වේදනාවක් අප්පා..!"මළවුන්ගෙ අවුරුදු දා කියවලා ඉවර වෙලා මං මටම කියාගන්නවා.

ඒත් මං ආයෙ කියවනවා. ලබන අවුරුද්දෙත්.. ඊළඟ අවුරුද්දෙත්..

මං ඔයාව කවදාවත් අමතක කරන්නෙ නෑ නොරිකො..!

Sort:  

මමත් කියවපු පොතක් නංගි. දෙවොන්දරා සං ගැන මට නම් තරහක් එන්නෙ. මේ පොතේ තව කොටසක් තියනව නේද. මමත් හරි ආසයි පොත් කියවන්න

මටත් අක්කා. නොරිකොව සදාකාලික දුකකට ඇදලා දාපු එක ගැන.😔

මේකෙ අනික මළගිය ඇත්තො. ඒක දෙවොන්දරා සං ගෙ view point එකෙන් ලියලා තියෙන්නෙ.

ඉස්සර ගොඩාක් ඇහුවා මේ සිංදුව මං..මට අමතක වෙලා තිබ්බෙ මේක.😁

නොරිකොව

Godak aya kathawena nisa harima hurupurudui. Eth mama me potha thama kiyawala naha. Kiaywanna asa hithenawa godak aya kamathi pothak nisa

Mta sure ඔයා ඒ taste එකට ආස වෙනව කියලා. කියවලා බලන්නකො.

Luckily amma had the book. I borrowed it from her 🙈💕

මං මළගිය ඇත්තො කියවල තියනව, ඒ මීට අවුරුදු අටකට විතර කලින්, මලවුන්ගේ අවුරුදු දා කියවල නෑනෙ මං.
මේක කියවපු මට ඔන්න දැන් ඕන මලවුන්ගේ අවුරුදු දාත් කියවන්න.

මාත් හරි දක්ෂයි පොත් කියවල ඒ චරිත වල ජීවත් වෙවී හිත රිද්දගන්න 😁❤️

මට හිතුණා ඔයත් මං වගෙ බොරුවට හිත රිද්දගන්න දක්ශ කෙල්ලෙක් කියලා ඔයාගෙ කවි කියෙව්වම.❤😁

කියවලා කියන්නකො.

මට හිතුණා ඔයත් මං වගෙ බොරුවට හිත රිද්දගන්න දක්ශ කෙල්ලෙක් කියලා ඔයාගෙ කවි කියෙව්වම.❤😁

ඔව් ඔව් 🙈🙈❤️

කියවලා කියන්නකො.

අනිවාරෙන්ම ❤️

me poth deka kiyawanna ona kiyala hithan inne dan gdak kal idan kiyala mathak une meka dakala

Kiyawala blnnko😁

පොතක් කියෝපුකාලයක් මතක නෑ දැන්නම් ගොඩක් වෙලාවට පොඩ්කාස්ට් තියෙන හින්දා වෙලාවක් තිබ්බොත් එකක් දාගෙන අහනවා ඒත් කියෝනව තරම් සාර්තක නෑ

කියවන කොට චිත්ත රූප මැවෙනවා වැඩී..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62082.09
ETH 2434.81
USDT 1.00
SBD 2.66