චිත්‍රපටියක් ගැන | Interstellar | 5% to SL-Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

හැමෝටම ආයුබෝවන්,

මම අද කියන්න යන්නේ මම බලපු හොද චිත්‍රපටියක් ගැන. මම මේ චිත්‍රපටිය කලින් නරබලා තිබුනත් මෙහි අධ්‍යක්‍ෂකවරයා පිලිබදව හා එහි රංගන ශිල්පීන් පිළිබදව කිසිම අදහසක් තිබ්බේ නෑ. පසුගිය දිනක බලපු youtube වීඩියෝවක් නිසා මට ආසාවක් ඇති උනා මෙම චිත්‍රපටය නැවතත් නරබන්න.


Interstellar-2014-Must-Watch-Hollywood-Movies.jpg Image source

මේ චිත්‍රපටයේ නම වනුයේ Interstellar එය 2014 වර්ෂයේ තිරගත වුන චිත්‍රපටයක්.Christopher Nolan නමැති විශිෂ්ට අධ්‍යක්‍ෂකවරයා විසින් අධ්‍යක්‍ෂනය කරන ලද චිත්‍රපටයකි. තවද මෙහි ඔස්කාර් සම්මාන ලාබී නළුවන් වන Matthew McConaughey හා Anne Hathaway වැනි විශිෂ්ට රංගන ශිල්පීන් දායක වී තිබේ. මෙම චිත්‍රපටය 8.6 ක් වැනි ඉහල IMDb අගයක් අරගෙන ඇත. තවද මෙම චිත්‍රපටය හොඳම දෘශ්‍ය ප්‍රයෝග සඳහා ඇකඩමි සම්මානය දිනාගෙන ඇත.


Nolan.jpg
Christopher Nolan


Mattew.jpg
Matthew McConaughey


Anne.jpg
Anne Hathaway

අනාගත පෘතුවිය ගැන වෙනම කෝණයකින් බලා ඇති මෙම චිත්‍රපටය අභ්‍යවකාශ තරණය හා සම්බන්ද විද්‍යා ප්‍රබන්ද චිත්‍රපටයක් වේ . අප අත්දකින මාන තුනට අමතරව පස්වන මානයක් පිළිබදවද, ගුරුත්වය, කාලය, කලුකුහර වැනි ඉතා ආකර්ශනීය මාතෘකා කිහිපයක් පිලිබදව මෙම චිත්‍රපටය තුලින් පෙන්වා දී ඇත. මා හට මෙම චිත්‍රපටය දෙවන වර නරබීමේදී වුවද චිත්‍රපටය පිළිබද තිබූ ආකර්ෂණය කුතුහලය අඩුවක් නොවුනි. පිය සෙනෙහස, මානව ප්‍රේමය, කැපකිරීම්, පක්ෂපාතී වීම, ඇතුළු හැගීම් ද අන්තර්ගතව නිර්මාණය කරන ලද ලස්සන නිර්මාණයක් ලෙස හැදින්විය හැකිය.

මෙම චිත්‍රපටය නිසාම මා හට මෙම අධ්‍යක්‍ෂකවරයා අධ්‍යක්‍ෂනය කරන ලද අනෙකුත් චිත්‍රපට නැරබීමට කැමැත්තක් ඇතිවිය.

මෙම අධ්‍යක්‍ෂකවරයා විසින් අධ්‍යක්‍ෂනය කරන ලද The Prestige(2006), Dunkirk(2017),Inception(2010) යන චිත්‍රපටද ඉහල IMDb අගයක් ඇති චිත්‍රපට වේ.


films.png
Image source

ඉතින් මෙම චිත්‍රපට නැරබීමටද මගේ කාලය වෙන්කර ගැනීමට මම සිතා සිටිමි.

ඔබත් චිත්‍රපට පිළිබද උනන්දුවක් තිබේ නම් මෙය නැරබීමට හොද චිත්‍රපටක් බව මගේ මතය වේ

ස්තූතියි

Sort:  

නියම ෆිල්ම් එකක් වගේ වෙලාවක් තිබ්බ වෙලාවක බලන්න ඕන 😍❤️

balanna. aththatama hodai

The Prestige(2006),

meka nn balnnma ona ekak. Interstellar film ekata Nolan aluthinm bada irigu waga krla thiyenawa.

sirawata

පසුගිය දිනක බලපු youtube වීඩියෝවක් නිසා මට ආසාවක් ඇති උනා මෙම චිත්‍රපටය නැවතත් නරබන්න.

මමත් මේ Film එක බැලුවේ අහම්බෙන් .. සුපිරී film එකක්.

supiriyak thama

Interstellar ❤️

මම නෝලන්ගේ ෆිල්ම්ස් 8ක් බලලා තියෙනවා. අන්තිමට බැලුවේ Tenet එක. ඒවා ඔක්කොම නියමයි. 🙊❤️

මමත් මේක බැලුව. ගොඩාක් ලස්සන ෆිල්ම් එකක්. මං ආසම තාත්ත අන්තිමට දුව බලන්න එන කොටසට...❤

The Prestige(2006)

Another good one to cover...

yep. balanna oniii

I saw this movie today and randomly I saw your post now ! I want to watch asap

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61346.78
ETH 2637.99
USDT 1.00
SBD 2.58