Happy Anniversary SSL | 05% - for SL

in Steem Sri Lanka3 years ago

සියලු දෙනාටම ආයුබෝවන්

සුභම සුභ සංවත්සරයක් @SteemSriLanka,


New Project.jpg

මම මේ community එකට සම්බන්ද වෙලා පොඩි කාලයක් වෙන්නේ. එත් මේ community එක සමග දිගු කාලීනව ක්‍රියාකාරීව සිටි මගේ මිතුරන් කිහිප දෙනෙකු (@damithudaya @thimira ) සිටින නිසා community එක සම්බන්ද පැහැදිලි අදහසක් මා සතුව ඇත.

පොඩි කාලයක් තුල මට තේරුම් ගියා එකිනකා අතර හොද සහයෝගීතාවයක් තියන හොද community එකක් කියලා. අවුරුද්දක් වැනි කාලයක් තුල මෙම community එක වගේම සාමාජිකයන් විශාල දියුණුවක් ලබලා තියන බව පේනවා. පසුගිය දින වල පල වූ post කියවීම මගින් එය හොදින් තේරුම් ගියා

තමන් දියුණුවක් ලබන අතරම community එකක් විදියට හොදින් වර්ධනය වූ බවට හොදම උදාහරණයක් ලෙස @steem-sri.lanka curator ගිණුමේ වර්ධනය දැකිය හැක. එහි ඇති 200000+ SP ප්‍රමාණය මගින් සාමාජිකයන් සියලු දෙනාටම හොද සහයෝගයක් ලබා දීම සිදු කරයි. තවද මෙම community එක මගින් සිදු කරන සුවිශේෂී කටයුත්තක් ලෙස @sl-charity ගිණුම හා එම වැඩසටහන හදුන්ව දිය හැක. එමගින් බොහෝ පිරිසකට උපකාර කර ඇති බව පසුගිය වාර්තා වලින් දැකගත හැකිය. එය වඩාත් සිත්ගත් කාර්යකි. මෙහි බහුතරයක් පිරිස් ඉතා කැමැත්තෙන් ඒ මහගු කාර්ය සදහා දායක වන බව මා දැක ඇත.


51jQ+I7DOsL._SX331_BO1,204,203,200_.jpg
Image Source

පමා වී හෝ මෙම විශිෂ්ට පවුලට සම්බන්ද වීමට ලැබීම පිළිබද මම සතුටු වෙමි. ඉදිරියටත් මෙහි ක්‍රියාකාරී සාමාජිකයෙකු ලෙස සිටිමින් community එක මගින් සිදු කරන සියලු කටයුතු සදහා මගේ උපරිම දායකත්වය ලබා දීම මගේ අරමුණ වේ. විශේෂයෙන්ම sl-charity වැඩසටහන සදහා හැකි සියලු අයුරින් දායක වීමට මා ඉතා කැමැත්තෙමි.

@SteemSriLanka community හා සියලු සාමාජිකයින් තව තවත් දියුණු වීමට හා තව තවත් සමාජ සේවා කටයුතු සිදු කිරීමට හැකියාව ලැබේවායි සුභ පතමි.

ස්තුතියි

Sort:  

Thank you all

අපි හැමෝම සාර්ථක ගමනක් යමු 👏

aniwa bro

Obata suba anagathyak..wishwasaneeya wenasak😍😍

community eka ganada qwe?

🙄🙄🙄🙄

Man waraddak kiuwwada??😂😂

@SteemSriLanka community හා සියලු සාමාජිකයින් තව තවත් දියුණු වීමට හා තව තවත් සමාජ සේවා කටයුතු සිදු කිරීමට හැකියාව ලැබේවායි සුභ පතමි.

Esema wewa...

🙂🙂 කාර් එක විකුනල ස්ටීම් ගමු🏃🏃🏃🏃🏃

mulin car ekak ganna wenawa

මගේ කාර් එක විකුනනවා

Wish you a successful steemit Journey! 💖

සහයෝගයෙන් යන ගමනක් 🤗.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60915.40
ETH 2627.54
USDT 1.00
SBD 2.58