Cemetery | 5% for SL Charity

in Steem Sri Lanka3 years ago

සුබම සුබ උදෑසනක් වේවා ඔයාල හැමෝටම. ටිකක් දවසකින් මුකුත්ම ලියන්න බැරි උනා මට. පහු ගිය ටිකේ මම ටිකක් මගේ වැඩයි තව dental යන වැඩයි එක්ක ටිකක් busy උනා.(අහ් මට අමතක උනා කියන්න. මම dental යන්නේ braces දාන්න.) ඔන්‍න‍ ඉතින් අන්තිමට මට තිබ්බ dental වැඩ වල මුලිකම වැඩ ටික ඉවර උනා. මේ වැඩේට යද්දී හැමදාම දකින දෙයකුයි ගැන මම කියන්න හිතුවා අද.

Dental එක තියන්නේ බොරැල්ලේ. ඒ යද්දී අතරමග තමයි ඔයාල හැමෝම දන්න බොරැල්ල සුසාන භුමිය තියන්නේ. එතන ඉස්සරහමයි ජයරත්න මල් ශාලාවත් තියන්නේ. මම ඉතින් ගියපු හැමදාම ඔය තැන් දෙක දිහා බලන් යනවා. මිනිස්සු සුදු හරි කළු හරි ඇදන් පාර මාරු වෙන්වා. සමහරු දුකින්. සමහරු කිසිම හැගීමක් න වගේ එහෙ මෙහෙ යනවා. එක එක විදිහට තමන්ට පුලුවන් විදිහට තමන්ගේ නැති උන කෙනාට උපරිම ගෞරව දක්වන්න හදනවා වෙන්න ඇති කියලා මට හිතුනා. අනිත් මිනිස්සු එක්ක අපි පාරෙ. අපේ වැඩ කර ගන්න වේගෙන් එහෙ මෙහෙ යනවා. කලබලේ. පිස්සු හැදිලා වගේ එහෙට මෙහෙට යනවා. මේ මොනව කරත් මොනව තිබ්බත් අන්තිමට හැමෝමටම යන්න තියෙන තැන නේද කියලා මට හිතුන.

කොහොම හරි මට මේ කනත්ත දැක්කම පොඩි කලේ උන සිද්දියක් මතක් උනා. ඒ වගේම ඒ කාලේ හිතපු දේවල්. මට ඒක මතක් උනාම හිනා. අපේ ගෙදරට යන්න පුළුවන් පාරවල් කීපයක් තිබ්බා. අපි අපිට යන්න ඕනි තැන අනුව අපි පාර තෝරා ගන්නවා. අපි ප්‍රධාන පාරේ ඉදන් එන පැත්ත අනුව ලේසිම පාරේ ගෙදර යනවා. ඒවා නිකන් shortcut වගේ. එක පාරක මග කනත්තකුයි, වතුර බෙදා හරින තැනකුයි තිබ්බා. ආයේ නිකන් හොල්මන් වගේ තමයි. අර වතුර බෙදන තැන ලොකු ලොකු සද්ද.

image.png

Source

ඔය පාරෙන් යන්න මාර බයයි ඉස්සර.අපේ මාමාත් එක්ක bike එකේ ඔය පාරෙන් යනවා. කනත්ත පහු වෙනකං පණ බයේ යනවා. අයෙ ඉතින් පිටි පස්සේ හැරිලා බලන්නේ එහම නෑ ගෙදරට යනකන්. හොල්මන් ඇවිත් බය කරයි කියලා හරි කව්රු හරි එකේ ඉදල ඇවිත් අල්ල ගනී කියලා බයට. ඔන්න ඔහොමයි මම චුටි කාලේ.

Sort:  

ලොකු ලොකු අය ඉන්නේ බොරැල්ල කනත්තේ.. ලේසිනෑ 🤭🤭
අපේ පැත්තේ නම් කනත්තක් නෑ වෙලාවට..
තිබ්බත් වැඩක් ද..
දැන් කොහෙ යන්න ද රෑ 😂

ලොකු ලොකු අය ඉන්නේ බොරැල්ල කනත්තේ

ow ow..

දැන් කොහෙ යන්න ද රෑ 😂

😂

දැන් කොහෙ යන්න ද රෑ 😂

dan awulak nehe neh...

Hi, @imalka,

Thank you for your contribution to the Steem ecosystem.


Please consider voting for our witness, setting us as a proxy,
or delegate to @ecosynthesizer to earn 100% of the curation rewards!
3000SP | 4000SP | 5000SP | 10000SP | 100000SP

මේ මොනව කරත් මොනව තිබ්බත් අන්තිමට හැමෝමටම යන්න තියෙන තැන නේද කියලා මට හිතුන.

ඒක නම් ඇත්ත. එතන නිකන් ජීවිතේ එක්තරා අවදි දෙකක් පෙන්නන තැනක් වගේ ඇති.

ooo...eka aththa

mata oya wage feeling ekak enawa issara mehe tibuna rubber waththak.. eka madin yanakota 🤣🤣.

baln yaddi okkoma ekai ne🙊

කනත්ත පහු වෙනකං පණ බයේ යනවා. අයෙ ඉතින් පිටි පස්සේ හැරිලා බලන්නේ එහම නෑ ගෙදරට යනකන්.

ගමේ කතාවක් තියෙනවා නේ හොල්මනක් කතා කරොත් අත යටින් බලන්න කියල… 😁, කනත්ත ගාවින් යන වෙලාවක try කරල බලන්න.. 🏃

Eka mama ada ahuwe..aye kanathak lagin yaddi try ekak denna oni😁

අපි හැමෝම වගෙ තාමත් රෑට යන්න නම් බයයිනෙ.පොඩි කාලෙ දවාලටත් බයයි.

Ooo

Math palu than walin yanna bayai.

🙊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59