Ivor jennings එකේ හවසක්

in Steem Sri Lankalast year (edited)

Hello Everyone !..


ඔයාලට කොහොමද ඉතින්.හැමෝම පරිස්සමින් ඇති කියල මම හිතනවා. ඇත්තටම මේ දවස් වල නම් එතරම් විශේෂ දෙයක් උනේ නම් නැහැ.හැබැයි ඒ ඔක්කොම හරියන්න ලෙඩනම් හැදුන.හරිම අමාරුයි මේ දවස් වල තියන උන හැදුනම. ටික දවසකින් බොහොම විවේකීව හොස්ටල් එකේ හවස් වරුවක් ඉන්න ලැබුනා. ඉතින් ලැබුන අවස්තාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය අරගෙන හොදට නිදසසේ නාලා,රෙදි හෝදලා මම ටිකක් නිදාගත්තා.ඊටපස්සෙ ඉතින් හවස අව්වත් එක්ක හොස්ටල් කාමරේ එලියට වෙලා හිටියා. ඇත්තටම අපේ හොස්ටල් එක හරිම ලස්සන පරිසරයක තියෙන්නෙ.කන්දක් උඩ තියන නිසා එකම අවුල තමයි පඩි හාරසිය ගානක් හැමදාම නගින්න බහින්න වෙන එක.ඒකෙ යනකොට ඉතින් කාපු ටිකත් එක්ක ඉවරයි මහන්සියට. හොස්ටල් එක ගැන කතා කරොත් අපේ හොස්ටල් එකේ ලමයි 500කට වඩා ඉන්න පුලුවන් විශාල ගොඩනැගිලි තුනක්නෙ තියෙන්නෙ . ඒකෙ උඩම තට්ටුවට නැගල බැල්කනියට ගියාම නෙල්ලිගල පන්සල පවා පේනවා.ඇත්තටම රෑටත් ගොඩක් ලස්සනයි අපේ හොස්ටල් එකට පේන view එක. තවත් දවසක මම ඔයාලට පෙන්නන්නම් ඒ view එක කොහොමද කියලා. ඉතින් හවස මම නිහඩව කල්පනා කරා මේ දවස් ටිකට මට උන දේවල් ගැන.අපිට කරදර එනකොට එක දිගට එන්නෙ කොහොමද කියල මට දැනටමත් තේරෙන්නෙ නෑ.එකක් ඉවරවෙන්නත් කලින් තව එකක් එනවා.ගොඩක් අමාරු කාල අපිට කොහොමත් ගත කරන්න වෙනවනෙ.ඉතින් ඔය දේවල් හිතල හොස්ටල් එකේ නිදහසේ එලිය දිහා බලාගෙන ඉදල කැන්ටින් එකෙන් තේ එක්කුත් බීල මම ආවා. ටිකක් කම්මැලි,හැබැයි නිදහස් දවසක් එහෙම තමයි ගෙවුනෙ.ඔයාලටත් එහෙම කම්මැලි දවස් තිබුනද?

PicsArt_05-16-07.19.58.jpg

PicsArt_05-16-07.18.25.jpg

PicsArt_05-16-07.17.12.jpg

PicsArt_05-16-07.15.09.jpg

PicsArt_05-16-07.13.44.jpg

PicsArt_05-16-07.12.01.jpg

හැමෝම පරිස්සමින් ඉන්න
ස්තූතියි 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57558.50
ETH 2437.62
USDT 1.00
SBD 2.35