විනෝදාංශයක් වගේම හොද ආදායම් මාර්ගයක් | 10% sl-charity

in Steem Sri Lankalast year

මම ගියා මගේ යාලුවෙක්ගෙ ගෙදර යාලුව ඉන්නෙ පුත්තලමේ ඉතින් ඔහු කරන්නේ වගා කටයුතු ඒ අතරින් මගේ හිතගිය ප්‍රදානම දේ ඔහුගේ හතු වගාව

බිම්මල් වගාකරන ආකාරය

බිම්මල් කියන්නෙ අපි කවුරුත් කන්න කැමති කෑමක් බිම්මල් වගාකරන්න සරල ක්‍රම කීපයක් අනුගමනය කරන්න විතරයි තියෙන්නෙ.

අවශය ද්‍රවය -
• පොලිතීන් උර
• බිම්මල් බීජ
• හාල් කුඩු(කැකුළු සහල්)
• රබර් ලී කුඩු
• මැග්නීසියම් සල්ෆේට්
• දාන්‍ය කුඩු

ඉහත සදහන් හාල් කුඩු ,ලී කුඩු ,මැග්නීසියම් සල්ෆේට්,දාන්‍ය කුඩු එකට මිශ්‍ර කරගෙන වතුර දමා අතේ නොඇලෙන ප්‍රමාණයට අනාගන්නවා. ඉන් පසු එම මිශ්‍රනය පොලිතීන් උර වලට පුරගැනීම සිදුකරන්වා.පුරවාගත් පසු මෙය ජීවානුහරනය කිරීමට බැරල් එකක් තුල බහා එයට වතුර පුරවා හුමාලයෙන් තම්බාගැනීම සිදුකරන්වා.

ඉහත් රූපයේ පෙනෙන ලෙස තම්බාගත් උර තුලට බිම්මල් බීජ දැමීම සිදුකරන්වා. දින කීපයකට පසු උර තුල සුදුපැහැති දිලීර වර්දනයක් පෙන්නුම් කරනු ලබන්වා. එසේ මුලු උරය සුදු පැහැවූ විට අදුරු ස්තානයක ගබඩා කරනු ලබන්වා.
මේ ස්තානයට යාමේදී පිටත ඇති දිලීර ඒම වැලක්වීමට දෙඅත් පාද සෝදා ඇතුලුවීම කලයුතු වෙන්වා.මෙය දිලීරයක් නිසා මුව ආවරන පැලදීමත් කලයුතු දෙයක්.

සතියකට පසු ඉහත රූපයේ ඇතිලෙස බිම්මල් වර්දනය වෙනවා හොදින් වර්දනය වූවිට එකකින් බිම්මල් ග්‍රෑම් 500 ක් පමන ලබාගැනීමට හැකිවෙන්වා. සම්පූර්ණයෙන්ම බිම්මල වර්දනය වීමට මසක පමණ කාලයක් ගතවෙන්වා.

ආස හිතෙනවා නේද මේ පුංචි බිම්මල් දැක්කහම. බිම්මල් මම ගොඩක් කන්න කැමති කෑමක් බිම්මල් බැදලා කන්න තමා ගොඩක්ම ආස. ඉතින් මමත් ලගදීම මගේ ගෙදර බිම්මල් වගාකරන්න ගන්නවා. ඔයාලත් කැමතිනම් උත්සහ කරලා බලන්න.

Sort:  

Wow!😍
මං මේක කරන්න ට්‍රයි කරලා තියෙනවා AL ඉවර වෙලා ගෙදර හිටිය කාලෙ. හැබැයි බැරි වුණා. දැන් කරන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා මේක දැක්කම.

මටත් ආස හිතුනා ට්‍රයි එකක් දීල බලන්න ඕනේ තෙතමනේ හොදට ඕනෙලු නැත්තන් ලොකුවෙන්නෙ නෑ ලුනේ

බිම්මල් කියන්නේ මම ආසම කෑමක්. මම හිතන්නෙ පොඩ්ඩක් කැප වුනොත් ගෙදරක පහසුවෙන්ම කරන්න පුළුවන් දෙයක්.

ඔව් පොහොර මුකුත් දාන්න ඕනෙ නෑ වතුර විතරයි පැකට් වලට හැමදාම ගහන්න ඕනෙ වෙන්නෙ

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56