මතකයන්... | Memories

in Steem Sri Lanka2 years ago

20220327_170548392-01.jpg

මතකයන්....

ගොඩක් වෙලාවට අපි කැමති දෙයක් තමයි පරණ දේවල් එකතු කරන එක සමහරු ඒක විනෝදාංශයක් විදියට කරගෙන යනවා නමුත් මම අද කියන්න යන කතාව ඊට වඩා වෙනස් එකක් අද ඉරිදා දවස නිසා මම මගේ කප්බොර්ඩ් එක අස් කරන්න ගත්තා කලින් මම මේක අස් කරන්න ගත්තත් ඉවරයක් කරන්න බැරි වුන නිසා අද මම වැඩේ ඉවර කරනවාමයි කියලා හිතාගෙන වැඩේ පටන් ගත්තා ටික වෙලාවකින් හම්බුණු දේවල් ටිකක් නිසා මතකය ගොඩක් අතීතෙට අරන් ගියා...

අද මේ තියන උද්දමනය එක්ක රුපියල් 20 කින් මොනවද කරන්න පුලුවන් ඒ කාලයක් තිබුනා රුපියල් 20 ෆෝන් කාඩ් තිබුන ගොඩක් එහා නෙමෙයි 2013 වගේ. ඉස්සර සිම් එකක් රුපියක් 1500 විතර වුන කාලෙක එයාර්ටෙල් එකෙන් ඇවිල්ලා සිම් නිකන් දුන්නා මට මතකයි ඒකාලේ මම ලග අයි.ඩී එකක්වත් තිබුනෙ නෑ ඒ කාලේ ජනප්රියම කාඩ් එකක් තම්යි 25 කාඩ් එක ඒකෙන් මැසේජ් 500, 100MB ඩේටා හම්බුනා ඒකාලේ ඒක සෑහෙන්න දෙයක් අනිත් කනෙක්ශන් වල ගණන් එක්ක බලනකොට මම ඒ කාලේ ගත්ත කාඩ් ඔක්කොම වගේ එකතු කරන්න ගත්තා මට මතකයි මම ලග ගොඩක් තිබුනා මේකෙ අන්තිමට මේ ටික ඉතුරු වෙලා තියනවා ඒ කාලේ ඩයලොග් එකේ ඩේටා කාඩ් එකට දුන්නෙත් ඒ.ටී.එම් කාඩ් එකක් විතර කාඩ් එකක් දැන් ඒකත් නැවතිලා තියනවා එක අතකින් ඒක හොද දෙයක්කඩදාසි නාස්ති කරනවට වඩා.

20220327_170550582-01.jpg

අනිත් දේවල් ටික තමයි මම A\L ක්ලාස් යන්න ගත්තේ 2013 මුල් කාලෙ වගේ එතකොට මුලින් පන්තියට යනකොට ඒ ක්ලාස් එකේ ඇඩ්මිශන් එක ගන්න ඕන කියලා එකක් තිබුනා ඒ කාලේ ගත්ත කාඩ් ටිකත් මේ බොස්ක් එකේ දාලා තිබුනා.

මේ බොක්ස් එක මට හම්බුනේ ඒ කාලෙ ඩූ කියලා අලුතෙන් මොබයිල් ෆෝන් වර්ගයක් ආවා ඒ ෆෝන් එක ගන්නකොට තමයි මට මේ බොක්ස් එක හම්බුනේ කොහොම හරි මම මේ බොක්ස් එක මෙහෙම්ම පිහිදලා මේ තිබුන ඒවත් එක්ක ඇයෙත් ඇතුලට දාලා තිබ්බා..

මතකයන් කියන්නේ අපිව ජීවත් කරවන හරිම සුන්දර දෙයක්....

Sort:  

මං ළගත් තියෙනව ඔය 25 කාඩ් එකතුවක් 😀. ඒ කාලෙ මල් කඩපු ඒව තමා. අපේ අයියටත් තිබුණ ඩූ එකක්. චූටි බට්න් තියෙන කීබෝඩ් එකක් තිබුණෙ ඒකෙ. ඒ බොක්ස් එකත් තාම තියෙනවා.

ඒ ෆෝන් එක නම් වැඩිට යූස් කරන්න වුනේ නෑ

Math essara reload card ekathu kala. Dn nm ewa kohedawath danne na.

😎😎😎

මේ බොක්ස් එක මට හම්බුනේ ඒ කාලෙ ඩූ කියලා අලුතෙන් මොබයිල් ෆෝන් වර්ගයක් ආවා ඒ ෆෝන් එක ගන්නකොට තමයි මට මේ බොක්ස් එක හම්බුනේ

අපේ ගෙදරත් do එකක් තිබ්බා ඒ කාලේ 🤭

ඒ කාලේ qwerty key pad එකක් තිබ්බ එකම ලෝ බජට් එක

ඔව් ඔව් මට මතකයි.. පට්ට ආසවෙන් හිටියේ ඒ කාලේ ඒකක් ගන්න තිබ්බා නම් කියලා.

මට මතකයි ඒ කාඩ් එක. . චූටි ෆෝන් එකක් තිබුණෙ ඒ කාලෙ. මතක් වෙනකොට එහෙම කාලෙකුත් තිබුණා නේද කියලා හිතෙනවා.

මමත් ඔහොම එක එක දේවල් එකතු කරන්වා. වෙලාවකට හිතෙනවා මේ මොන කුනු ගොඩවල් ද කියල.ඒත් කාලයක් ගියාම ඒව හරිම සුන්දර මතකයන්

කාලයක් ගියාම තමයි ඒ දේවල් වටින්නෙව්

මගේ locker එකත් පොඩ්ඩක් ඇදල බැලුවනම් පරණ දේවල් ගොඩාක් හොයාගන්න තිබ්බ.😂🙊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70018.15
ETH 3794.54
USDT 1.00
SBD 3.75