අපි හොයන සතුට

in Steem Sri Lanka2 years ago

inspiringquotesaboutsuccess.png
source
ඉතින් අද ලියන්න යන්නෙ කලින් කතාකරපු මාතෘකාවක් ගැනම තමයි . අපි එක එක විදි වලින් අපිට ඕන සතුට , සැනසීම සොයනවා. ගොඩක් වෙලාවට අපි ඒක මුදල් කියල හිතනව.ඔව් මුදල් කියන්නෙත් සතුටට හේතුවන එක දෙයක් තමයි. නමුත් මුදල් විතරද සතුට කියන්නෙ. එතනදි පොඩ්ඩක් විතර වෙනස් අදහසක් තමයි මටනම් තියෙන්නෙ. මොකද මුදල් නැති ගොඩක් තැන්වලත් අපිට සතුට සැනසීම තිබිල තියෙනව. ඒක ඔබටත් මටත් තර්ක විරහිතව අනුමත කරන්න පුලුවන්.ඉතින් මොනවද මේ සතුට අපිට ලංකරගන්න පුලුවන් තව විදි. ඉතින් අද ලියන්නෙ ඒ හා සම්බන්ද දෙයක් ඊට අදාල කතාවකුත් එක්කම. මං හිතනව ඒකෙන්ම ඔයාලට තේරුම් ගන්න පුලුවන් වෙයි කියල.

career-advice-article-header-five-jobs-that-help-people.jpg
source
නයිජීරියාවෙ එක් බිලියනපතියෙක්ව ඉන්ටවිව් කල අවස්තාවකදි මාද්‍යවේදියා ඔහුගෙන් අහනව ඔබ සතුට කියන දේ දැනුනු වෙලාව?? ඉතින් බිලියනපතිය දෙන උත්තරය හරි අපූරුයි.මං ඒක ඔහුගේ වචනෙන්ම කියන්නම්.

පුතා මම මුලින්ම පුලුවන් තරම් සල්ලි එකතු කරා. බැංකු පිරෙන්න සල්ලි එකතු කරා.නමුත් මං හොයපු සතුට මට ළැබුනෙ නෑ.ඊලගට වටිනාම මැනික , වටිනාම වාහනය වගේ ලෝකෙ වටිනාම දේ වල් මං එකතු කරා. තුන් වෙනියට ලෝකෙ වටිනාම ව්‍යාපාර මං මගේ කරගත්තා. නමුත් ඒ දෙකෙන්ම තාවකාලික සතුටක් තිබ්බත් මං හොයපු සතුට හොයාගන්න බැරිවුනා. ඔහොම ඉද්දි යාලුවෙක් මට කිව්වා විශේශ ආබාධිත දරුවන් ටිකක් ඉන්නව ඔවුන්ට රෝද පුටු සීයක් බෙදාදෙන්න ඔබ ක්මතිද කියල. ඉතින් මං ඔහුට කිව්වා මම එන්න අවශ්‍ය නෑනෙ මං සල්ලි දෙන්නම් ඔයා ඒ ටික බෙදල දෙන්න කියල. නමුත් ඔහුගේ පෙරැත්ත නිසාම මට ඒ වැඩසටහන්ට යන්න සිද්ද වුනා. ඉතින් මං එතනදි දැක්ක ඇවිදගන්න බැරුව හිටපු ලනයි රෝද පුටු හම්බුනාම ඒ වලින් එහාට මෙහාට යමින් සිනාසෙමින් සෙල්ලම් කරනව. පුතා මට එතනදි දැනුන හැගීම කොයිවගේද කිව්වොත් හරියට මං පික්නික් එකක් ගිහින් ඉද්දි වෑන් එකකින් ඇවිත් හිටපු හැමෝටම සල්ලි ගෝනිය ගානෙ දුන්නම ඇතිවෙන හැගීමට සමාන හැඟීමක්.ඒ වගෙම මට හිතුන මං ජීවිත කාලෙ කරපු ලොකුම වැඩේ ඒ වෙලාවෙදි කරා කියල. සර්ට සතුට ගැන දීර්ඝකාලීන හැගීම ආවෙ එතනින්ද ??මාද්‍යවේදියා නැවත ඇහුවා.
නැහැ පුතා මං ඒක දිහා බලන් ඉද්දි මට දැනුනා කවුරුහරි මගේ කලිසම අදිනව වගේ. බලද්දි පොඩි ළමයෙක් මගේ කලිසමෙන් එල්ලිලා කකුල බදාගෙන ඉන්නව. මං එයා දිහා බලල එයාගෙන් ඇහුව පුතා ඔයාට තව මොනවහරි ඕනද කියල."මුකුත් එපා මහත්තය මට ඕන ටිකක් ඔයාගෙ මූන දිහා බලන් ඉන්න මොකද මම දිව්‍ය ලෝකෙ කවදහරි ගියාම ඔබතුමාව මට අදුනගන්න ඕනෙ අදුනගෙන ආයෙත් තැන්ක්‍යූ කියන්න ඕන සර්" කියල පොඩි එක්කෙනා කිව්ව. එතන තමයි පුතා මං හොයපු සතුට මට හම්බුනේ.

ඉතින් මං කියන්නෙ නෑ අපි හොයන සතුට තියෙන්නෙත් එතනමයි කිය්ල. නමුත් ට්‍රයි කරල බලන්න සමහරව්ට ඔබ කාලයක් තිස්සෙ හොයන සතුටත් එතන තියෙන්නෙ බැරි නෑ.

Sort:  

Sathuta enn salli onama na podi deval athi. eth godak ayage sathutu venna thiyena ida nathi krnne salli nathi kamen.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57889.68
ETH 2457.18
USDT 1.00
SBD 2.40